Valentines Day <3

En underbar alla <3-ans dag önskar jag alla mina läsare! :)

Hoppas alla har sina nära och kära tillhands denna dag,
och om man som jag är en bit ifrån dom,
så får man iaf ha dom i tankarna denna speciella dag.

Alla mina vänner där hemma,
och såklart min familj,
Idag är den dag jag tänker extra mkt på er!
Jag blickar tillbaka på alla stunder vi fått tillsammans,
och minnena får mig att le.
Jag tackar er för alla fina minnen ni hjälpt mig att skapa,
och jag hoppas vi kommer få många fler tillsammans! <3
Utan er vore jag inte den jag är idag,
utan er skulle jag aldrig ha haft modet att fara till England.
Utan er skulle jag bara vara ett tomt skal.
Jag älskar er, nu och för alltid <3



Resten av denna dag blir nog att tillbringa i min
säng och försöka bli bättre.
Har fortfarande lite småfeber och känner mig allmänt trött.
Alla dagar och nätter utan vila börjar ta ut sin rätt.
Dags att lyssna på kroppen och se till att bli frisk!

I morgon blir de lite bilkörning med Steve.
Ska även passa på å hitta nå nya kläder som ja kan ha på Melvins
dop. blir säkert lite fika på stan också :P
Alltid skönt att komma ut en stund från huset :)

Kanske ska spendera lite tid idag på att packa inför
Sverige-resan.. känner på mig att ja inte får mkt
tid till de under veckan som kommer.
Men,men, det ordnar sig alltid =)

Ha en fortsatt underbar dag.
Och möt personer med ett leende idag,
det kommer göra många personer glada.
Ett leende kostar inget, och det sprider så mkt glädje.

Kramar i massor
Malin


Alla <3-ans dag.
Dagen vi ska tänka extra mkt på våra närmaste <3

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa o mamma

puss o kram.

2009-02-15 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback