Morgon =)

Verkar som att den enda tiden jag har för mina uppdateringar
är såhär 15 minuter före förskolan :)
Kan vara för att Aston har börjat vakna så himla tidigt på morgonen
att vi alltid är klara för att gå den här tiden =)
Men det är ingen idé att springa iväg mot skolan än,
då skulle dagen bara bli förstörd eftersom vi skulle vara tvungen
att stå och vänta i deras hall i 15 minuter..
ingen bra idé altlså :)

Gårdagen passerade utan större problem.
Var på förskolan, gick riktigt bra. Dock var Aston så trött att han
nästan somnade i slutet under sångstunden.
men,men, hellre det än skrik :)

Kom hem, åt lunch, myste lite, tränade alfabetet,
han ville isäng redan halv 2, så jag la isäng han,
såg DrPhil och drack lite kaffe, sen blev de sängen även för mig.
Var riktigt skönt!
Vaknade av mitt alarm klockan 4, Aston hade fortfarande inte vaknat.
Gick upp och satte på värmen igen, och sen väckte jag sötnosen.
Fikade, badade och sen gjorde jag mig klar för gymmet.
Alice kom hem sent (ingen som blev förvånad),
så jag kom till gymmet vid 6.

Gymmade mina 1.5 timmar,
pratade en stund med Olivia, och lovade henne att komma
på spinningen på lördag morgon..
hmm.. vad hände med sovmorgon? ;)

Sen när ja kom hem blev de middag,
EastEnders och sängen!
La mig vid halv 10 och var helt slut!
Måste typ börja ta mina järntabletter igen och se om det hjälper!
Man ska inte vara såhär trött när man sover så mkt som jag
faktiskt börjat göra nu!
Men,men, det ordnar sig alltid.


Näe, nu måste jag göra klart de sista innan vi ska gå iväg.
Dagen idag kommer nog se ut som gårdagen i stort sett.
Dock en STOR skillnad,
Steve kommer hem ikväll, vilket betyder att allt blir lugnt och skönt igen..
eller, iaf runt Aston..
Mellan Steve och Alice kommer det nog inte vara lugnt,
han är fortfarande upprörd och ledsen,
och hon har typ glömt att dom har pratat..
kommer nog bli en liiiiten krock där.
men,men, bara det ordnar sig tillslut så.

Ha en underbar dag
Älskar er <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Erika

Heej! :D

Jo, den där låten är riktigt bra måste jag säga - tack så himla glad jag blir! :) Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra där borta! :)



Kramar till dig vännen! <3

Postat av: Cecilia

gumman jag behöver prata med dig så fort som möjligt.

Nu är allting skit.



Älskar dig vännen

2009-01-16 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback