Sen uppdatering

Här kommer en lite sen uppdatering från min helg i London.

Det var verkligen en av dom bästa helgerna i hela mitt liv!
Har aldrig varit så lycklig någonsin!
Först när vi kom dit gick vi runt och bara tittade på allt.
Gick på café, kollade på gatuuppträdanden, och ja.. bara hade almänt trevligt.
Sen blev de då West End och musikalen STOMP!
Jag säger bara OJ! Det var det bästa jag någonsin har sett!
Helt magiskt!
här är några klipp från det vi såg, verkar kanske inte så spec.
men det var en helt annan sak på plats!








Ja, det var några klipp från showen! Helt magiskt!
Att man kan göra musik från typ skräp.

Efter det blev det tillbaka till hotellet,
gick på massage där,
badade i jacuzzi,
var en sväng i baren,
och satt och pratade om dagen.

Sen på söndag bar det av hem till March igen.
Riktigt trevlig bilfärd, med underbar musik, sång och skratt.

Ja, helgen kunde inte bli mkt bättre än den var.
Önskar jag kunde backa tiden..
då skulle jag uppleva helgen om och om igen!
Men det kommer väl fler gånger man far på West End!
För det lovar jag, jag ska dit igen!! :D


Näe, nu får det räcka med uppdatering,
måste börja gå mot förskolan och hämta Aston.
Blir en sväng in på Tesco på väg tillbaka,
måste handla lite mjölk och frukt..
Kanske springer in en sväng på Lidl också,
börjar få slut på sylt..
Får se vilket humör Aston är på.
Han är säkert trött efter en dag på skolan,
han är så himla förkyld nu stackarn, så han behöver all
vila han kan få.

Ikväll blir det att fara och spela Snooker med Steve.
Skulle ha gjort det igår, men det blev så sent att vi struntade i det.
Men ikväll blir det, ska fara efter middagen.
Håll tummarna för att ja vinner idag :)
Känner mig riktigt peppad på att spela! :)

Hoppas alla har det bra där hemma,
börjar sakna er riktigt mkt nu!
Måste ta och börja planera in en hemresa..
känns mkt lättare om man har ett datum att se fram emot..

Jaja, vi får höras.
Ha det underbart!


Ps. Bilder från London kommer i nästa inlägg,
har inte lagt in dom på datorn än.


En bild från Stomp lägger ja upp iaf :)
Fattar ni hur mkt musik man kan göra av soptunnor? ;)

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

jag saknar dig

2009-01-29 @ 22:50:39
Postat av: SimoRn

Du tror mycket om mig du? :-P

Vad satsar vi då? ;)



Okej, nu är det så här: saknar dig så fruktansvärt mycket! Blir knäpp av att inte se eller höra av dig! Finns ingen som du! <3 (f)

Postat av: mamma

Det var en rolig o mysig helg du har haft. Det kan behövas koppla av med dylika saker ibland. Kram

2009-01-30 @ 17:24:39
Postat av: Emilie

Åh, nog blir man alltid lite avis på allt du får vara med om!!

men en hemresa lät ju inte dumt! saknar dig! annars kommer vi och hälsar på dig som vi sa:)

2009-01-30 @ 18:22:55
Postat av: Linnea

Jo själv faktiskt =) hihi... den ligger på Ersboda.. nära jobbet och så :)

Saknar dig älsk<3

FOPPA KLAR FÖR MODO :D

2009-01-31 @ 00:57:11
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

gumman, vad glad jag blir då jag läser..:)

Saknar dig så otroligt mkt..

Love ya babe

2009-01-31 @ 22:24:08
Postat av: Helena

jag är då inte lite avis, jag vill också se :(

du får ta å styra upp snö"kaoset"

ha de gött kramkram

2009-02-03 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback