Snabbis =)

Blir en mini-uppdatering såhär 15 minuter före vi ska bege oss
mot förskolan.
Jepp, nu är det förskola  även på torsdagar.
Rätt skönt på ett sätt, dagen går fortare, och man har ngt att göra några timmar.

Och han är alltid på så bra humör när vi ska dit,
så det är bara fördelar med förskola =)

Och en annan STOR fördel med idag är att Alice är på jobbet igen! =)
Nu är hon inte hemma ngt mer förrän på lördag,
och då har jag ledig dag och Steve har kommit hem igen,
så jag slipper vara själv med henne =)
Underbart!
Det är verkligen tragiska dagar när hon är hemma hela tiden,
gör inget annat än går och irriterar mig på henne,
och hon på mig.

Men,men, nog om det.
Den dagen är ju över, och jag överlevde den också.

Blir nog en lugn dag idag efter skolan,
ska gå en sväng förbi LIDL och handla på väg hem,
sen blir de nog lunch, lite mys med Aston,
stoppa isäng han, och sen städa upp här.
Ser ut som ett jävla bombnedslag efter gårdagen...
Bara ta tag i det, hoppas det går fort, och sen försöka sova en liten stund.
hoppas kan man ju alltid... ;)


Näe, nu måste jag göra Aston och mig själv klar för att gå.
Skriver kanske mer ikväll =)

Tack för alla gulliga kommentarer ni skickar,
dom är mitt ljus på dagarna! <3
Blir alltid glad då ngn skriver =)

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

hoppas att ni hade en bra dag på förskolan i dag. Varför är ni irreterade på varandra Alice o du i stället för att försöka ha det lite trevligt? Säkert har ni det snyggt, nu när du har städat. Du är en sju tusan till att städa när du får upp dina il. Här har vi fått in kylan nu ngr dagar. Ligger på runt -20 grader o uppåt. Ni har säkert lite mildare.Många kramar

2009-01-15 @ 21:22:29
Postat av: Cecilia

Gumman, va roligt att få höra nånting ifrån dig.

Hoppas allting kommer gå bra med alice och ashton och steve...

Det kan ju inte gå dåligt iaf...



Men men tycker ändå du ska komma hem till mig..

Du är alldeles för långt bort ju..:P



Älskar dig

2009-01-15 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback