West End =)

I morgon bär det av till London!! :D
Det blir jag och Steve som far,
Alice ville inte släpa med Aston eftersom de blir många timmar i bil.
Men ja bryr mig inte just nu,
bara tanken att jag ska se STOMP på West End!
Fattar ni?!
En dröm går i uppfyllelse :)

Så jag kommer inte vara inne ngt förrän söndag kväll,
då kommer ja skriva allt om helgen! :)

Ett litet smakprov av vad jag kommer få se i morgon,
LIVE på WEST END :D



Förstå hur mäktigt det måste vara! :D



Jag längtar! :D

Men,men.'
nu blir de sova så morgondagen kommer fortare :)

Ha en underbar helg allihopa.

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Jo, har som börjatt förstå det..

Blev dock lite orolig då man inte hörde av dig nånstans.. Inget sms, ingen msn, inget nytt inlägg här, ingen kommentar på min blogg.. :S

Men du lever iaf! <3

Ha så kul i London nu så får vi höras då du kommer hem! :D

Saknar dig sjukt mycke! <3

Postat av: pappa

hoppas du får kul

2009-01-24 @ 21:42:00
Postat av: miia hedlund

tämk att ja hitta dej,love ja .......

kramizzar i massor

2009-01-25 @ 00:32:09
Postat av: Åsa

njut åt mig ;)

2009-01-27 @ 23:45:47
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback