Haha, bra på att hålla det jag lovar??

Haha, det där med att uppdatera varje dag är jag verkligen
inte bra på! ;) Men ja, jag försöker iaf.
Anledningen att de inte blir är att ja helt enkelt inte är så mkt
på datorn som jag var förrut, jag har så mkt annat.
Och då ja har datorn tvärkikar jag mailen, och sen stänger jag av.
Så ja, jag tar tillbaka löftet om uppdatering varje dag,
löns inte ja lovar ngt ja inte kan hålla.
Jag ändrar istället och lovar att uppdatera så ofta jag kan :)

Händer inte mkt nytt här, dagarna rullar på som vanligt.
Insåg i morse att jag fasen snart far till Sverige!!
Och jag har inte ens nästan börjat kolla vad jag ska ha med mig!!
Jag menar, de ja tar med mig är de ju tänkt ja ska lämna i Sverige,
så mkt som möjligt av de iaf.
Så ja, jag måste ju verkligen ta mig en funderare då ja packar :)
Måste börja snart. Har planer på att använda kommande helg till packning,
eller översikt av packning kanske man ska säga.


Steve har typ blivit avskedad från sitt jobb.
Helt sjukt.
Hans chef har velat bli av me honom länge, men inte lyckats,
så nu när dom skulle dra ner på personal pga ekonomin,
så var Steve såklart den första att gå.
Det han inte insåg var att han gjorde bort sig totalt!
Förra veckan anställde han en ny person i Steves avdelning,
och 2 till på en annan,
plus att Steve har så mkt bevis på att han gör det av typ
personliga skäl. Jag menar, vem skulle annars avskeda en av dom
viktigaste personen i byggnaden? Steve har i princip ansvar för ALLT där.

Hursom, han ska jobba Juli ut. Men som de ser ut nu så blir lördag hans sista
arbetsdag. Dom låter honom gå hemma med betalt.
Bra för han när han ska prata med advokater å så.
Han har tänkt gå till rätten med det här, så han får kompensation.
Det minsta dom får ut för sånna här saker här är 58.000 pund. En hel del alltså.

Så ja, det kommer ju typ bli rätt slöa dagar om han kommer vara hemma.
Kommer ju ha en som hjälper mig med Aston.
kan typ bli skönt.
Ha ngn hemma så man kan prata med på dagarna.

Ojoj, vad massa svammel de blev i detta inlägg!
Bäst ja slutar, måste vara jobbigt att läsa.
Ska ta och göra mig lite kaffe och sätta mig i soffan en stund
innan man ska iväg och hämta Aston på fs.

Ha de bäst allihopa!
Kram Malin


Om jag ger er denna blick så kan ni bara
inte vara upprörda över min dåliga uppdatering..
eller hur? ;)


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ja, med den där bilden kan man inget annat än smälta. Mänga kramar från mig. Snart blir det fika på sängen.

2009-07-02 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback