På resande fot :)

Ja, snart e ja på resande fot igen.
I morgon bitti 6.30 (Engelsk tid) far vi härifrån huset.
Kommer landa i Falmark vid 20-tiden,
så en hel massa timmar blir det.

Kommer lämna England 10.30, och är i Sverige
typ.. hmm... 13.30 kanske? Har inte biljetten framför mig.
Hursom, vid den tiden får ni mer än gärna ringa och
prata med mig på min svenska mobil :)
Längtar efter att vara social med er igen! =)


Näe, nu ska jag fixa de sista med packningen,
och sen blir de sängen nästa!

Snart ses vi igen.
Var beredd, jag kommer göra Skell osäkert! ;)
Haha

Ha de bäst
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Yay, skicka ett sms om du kan annars ringer jag halv två..;)

Saknat att prata ordentligt med dig..;)

Postat av: pappa

nu år det snart slut på friden .Nä jag skojjar bara. Puss pappa. Du är välkommen hem.

2009-07-21 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback