Semester, Pdol & en massa annat :)

En vecka har gått. Hjälp vad tiden kan gå fort ibland!
Känns som de var igår jag for från England, och redan
har 7 dagar passerat!

jaja, hursom, ska väl inte slösa ännu mera tid på att
skriva hur mkt tid som har gått..
Var ju på pdol då man kom hit,
ALLTID lika underbart roligt!!
Dock insåg jag att jag nog blivit gammal,
hade inte alls samma ork som jag brukar,
och verkligen inte samma pepp till att täla på campingen.
Men jag överlevde dagarna där, och jag fick
ÄNTLIGEN träffa alla underbara vänner! <3
Tack att ni gjorde dagarna i Piteå till underbara minnen! <3

och just ja, om ni har några bilder från helgen
så får ni gärna maila dom till mig.
Insåg att jag inte tagit ett enda kort på hela helgen!! :(
Inte bra!


sen vet jag inte riktigt vad jag gjort resterande dagarna
av min veckas semester....
har varit en hel del i husvagnen på vägarna..
Ikea har jag hunnit med.
Och jag har rensat ur mina garderober här hemma så ja får
plats me allt som kommer från England.
Så lite nyttigt har jag ju gjort också, inte bara festligheter.

I morgon blir det stan och träffa Linnéa, ska bli riktigt underbart,
har typ inte sett henne på... LÄNGE!

Torsdag blir de Lantärnan med Simon,
ska bli riktigt trevligt.

Lördag e ja barnvakt till Melvin!! :D
Lite jag längtar!!
Måste ju passa på å va Faster då man e här också <3

Ja, så nu vet ni.
Så ser dagarna framöver ut.
Men om ni har nå andra idéer på hur mina
resterande 2veckor på semestern ska se ut,
tveka inte att höra av er!! <3

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

Kom till arjeplog! :D

Postat av: Ia

Du vet vars jag bor gumman..;)

2009-07-29 @ 12:47:13
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Bea

Så tråkigt:(

2009-07-29 @ 17:23:29
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: pappa

veden. PK

2009-08-01 @ 10:49:15
Postat av: Ia

Gumman, nu måste jag klaga lite..;) du har ju inte skrivit nånting på länge nu..

2009-08-10 @ 02:16:19
URL: http://litentaeti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback