Tro det eller ej!

Tro det eller ej, men här kommer det en liten uppdatering :)

Haha, sitter här i soffan i tv-rummet,
sitter i min bikini för att inte rinna bort i värmen,
fläkten snurrar på max framför mig, men de känns som den är avstängd,
har en kopp Svenskt Bryggkaffe brevid mig, men för första gången
någonsin låter jag den stå kvar där.
Bara tanken på att dricka VARMT kaffe får mig att svettas lite mer.
Funderar på om man kanske ska dricka de senare, när det har kalltnat.
Men nej, kallt kaffe..?
Låter inte så frestande.

Sitter i denna värmebölja och njuter!
Ja, ni läste rätt, jag njuter!
Inte för att det är varmt och jag svettas, nej de njuter ja inte riktigt av.
Nej, jag njuter över TYSTNADEN.
Jag har hela huset för mig själv, och det är aldeles tyst och lugnt.
Jag saknar verkligen ensamheten ibland.
Jag menar ensamhet då man bara är helt själv,
har tid för sig själv,
allt är tyst och lugnt, och man kan bara njuta.
Blir inte mkt av den varan då man bor här.
Alltid ngn som är hemma, och Aston för alltid ett liv omkring sig.
Så just nu njuter jag.
Förhoppningsvis kommer jag kunna njuta ngn timma till,
Alice for ut med Aston en lång sväng sa hon. :)
Ingen gladare än jag.


Näe, nu ska jag gå ut i trädgården och se om jag hittar ngn skugga.
För om det inte finns ngn skugga, då stannar jag inne!
Det går bara inte att överleva i solen en dag som denna!

Hoppas alla har en bra dag där hemma,
och snart ses vi! Inte alls länge kvar nu.
Himlar så fort tiden kan gå ibland!

Kram Kram
Och kommentera gärna då ni e inne :)


Jag kan höra vattendroppen som faller i glaset,
det är vad jag kallar tysnad.



Skriv något roligt :)
Postat av: Linnea

MALIN!!

hur länge stannar du i sverige?

jag kommer lätt och hälsar på dig, jag lovar..

saknar dig älskar dig, min älskling <3

vi behöver PRATA seriöst ...

2009-07-04 @ 22:47:17
Postat av: Anonym

Jag kommenterar inte!

Det jag har att säga dig vill jag säga öga mot öga.. Inte via internet..

Jag saknar dig SJUKT mycket! <3

//Simon

2009-07-05 @ 03:39:03
Postat av: pappa

8 grader saknar solen .bra va

2009-07-06 @ 23:06:43
Postat av: mamma

Ja, nu har vi sommarens första regn. Det är ganska skönt det också för vi behöver det. Skönt att du får ha en dag eller stund för dig själv också. Var Alice ledig idag? Nu är det bara denna o en vecka till kvar till semestern. Skööönt! Kram /mamma

2009-07-06 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback