48 dagar...

48 dagar..
hor ni hur lange det later?!
Sag det hogt for er sjalv, det later som en evighet..

och det ar tiden som ar kvar tills jag kommer hem.
onskar sa att det kunde vara 48 timmar,
eller varfor inte 48 minuter?

Men,men, nu ar det som det ar.
Bara att bita ihop, inte rakna alltfor mkt,
och tillslut kommer dagen da jag aker.
Hoppas det gar fort.


jag raknar ner...



Mina dagar just nu innehaller endast en sak,
TOALETT TRANING!
Inte speciellt roligt, men det maste goras.
Och nar jag ar klar med det kommer det helt klart vara vart det.
Slippa byta blojor 100gg/dan, det maste vara vart det!


Haha, onskar Aston kunde gora detta.. ;)



Ikvall ar det 3e varldskriget har - IGEN!
Vet inte hur manga ganger jag skrivit det,
det borjar kannas som en vana.
Annu en gang ar gralet om Aston,
annu en gang om vilken mat dom ska ge honom,
och annu en gang HUR dom ska ge honom maten.


(Snart vill dom nog att Aston ska ata sahar....)


Det gor sa ont i mig att tvingas se honom sitta dar
vid middagsbordet och skrika och grata,
se paniken i hans ogon,
for han har ingen aning om vad som hander.


Det smartar,
for jag vet hur bra han kan ata. Hur glad han ar att ata,
och hur duktig han har blivit pa att ata sjalv med sked.



(Som sagt, han kan ata sjalv med sked...)


Men nar middagen kommer och Alice forsoker sig
pa att ge honom middag, da vagrar han!
For hon lyssnar inte nar jag berattar hur jag gor,
hur vi har sagt vi ska gora sa vi foljer rutinerna.
Och eftersom hon inte foljer rutinerna, sa vet inte
Aston vad som hander, och vad som vantas av honom.

Ikvall skrek han sa mkt sa han nastan tappade andan.
Det slutade med att jag slet honom ut fran koket,
gick ut i tradgarden med honom, och fick honom lugn.
Sen gick jag in igen, utan ett ord till henne,
och gick darifran.

Steve och Alice fortsatte sen grala over detta som vanligt,
sa jag gick ut pa en promenad.
Ett kvarter ifran huset kunde jag hora hur dom skrek,
sa jag satte mig ute i tradgarden och vantade tills det blev tyst.
Nar jag kom in igen satt Alice och Aston och sag pa tv,
Steve hade gatt och lagt sig for natten.
Klockan var da 20.15..


(dom gar verkligen olika hall dom tva...)


Det enda Alice har att saga ar:
Allt det har gralet, bara for att Steve ar trott efter jobbet..
AHHH! IDIOT!
Troligt inte darfor detta gral uppstar kvall efter kvall,
snalla fatta!

Men, det lons inte saga ngt till henne..
det gar bara inte in..
Ser verkligen fram emot semester ifran det har,
bara onskar jag kunde ta ungstackarn med mig..



Nog om detta.
Det var en liten uppdatering om min vardag just nu.
Hoppas alla har det bra, snart ses vi!

Kramar i massor
Malin



Jag raknar tiden tills vi ses... <3


Skriv något roligt :)
Postat av: cecilia

haha, gumman, ja det var verkligen tur att du ringde..:D stackars dig om det är ens hälften av vad du skrev så förstår jag. Jag är vaken från tidigt på morgonen så bara att ringa. ska som tvätta..:S Älskar dig massor gummsan min, KOM HEM NU!!

Postat av: Bea

Du är så himla duktig! FÖrstår inte hur du orkar lyssna på de där varje dag :( Kram!

2009-06-04 @ 09:32:19
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: mamma

Du ska se att de 48dagarna går ganska så fort o vi får snart träffas.Kram

2009-06-04 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback