Jag gjorde det...

Jag gjorde det!

Ni som vet, ni vet.
Ni andra.. svaret kommer i morgon.

Maste forsoka smalta detta forst,

i morgon kommer jag skriva sa alla forstar vad jag pratar om.


Just nu ar smartan sa stor,
sa obeskrivbar..

Tararna slutar aldrig rinna.
Men jag vet jag gjorde ratt.
Jag vet det.



Sorgen ar sa stor just nu..
Men i morgon ska jag ha styrkan att forklara for er alla.


Skriv något roligt :)
Postat av: cecilia

Jag är så otroligt stolt över dig.

Finns här för dig.

Du kan luta dig mot mig.

Ja är ditt stöd i livet bara du låter mig

Älskar dig gummsan <3

Postat av: Bea

Ja tror ja förstår. Och är det de ja tror så är ja grymt stolt över dig! Men ja finns för dig vännen! Kramar i massor!

2009-06-06 @ 06:38:15
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback