1:a

1:a riktiga semesterdagen idag, och vad hände med vädret?!
Från det underbara sommriga vädret som vi blivit så bortskämda med,
till ynka +8, mulet och storm?!
Inte alls ett roligt semesterväder.

Men jag får iaf chansen att verkligen vila ut.
Sov till 8a i morse, vilket kändes som en riktigt lång sovmorgon!
Jag märker verkligen hur mkt som ändras i ens liv då man har barn!
Jag menar, sen när brukar jag tycka att 8a är sovmorgon?! :p

Hursomhellst.. sov till 8a, gick upp och drack kaffe,
startade en tvätt, la mig på madrassen framför tvn och slösåg
lite tv.. som vanligt inget värt att se.
Sitter just  nu och funderar om jag ska ta en promenad till gymmet
och försöka vara aktiv iaf 1timma..
men det känns som drygt i detta väder..
Skulle vara lättare om ja kunde ta cykeln.. men ja har inget lås på den.
Steve tar hem det idag..
jaja, får väl se hur jag gör.. om ja inte gymmar idag så måste jag
iaf ut och springa.
 Ingen mer soffpotatis!


Helt otroligt hur tyst ett hus kan vara..
nästan så man får den här känslan av ensamhet..
fast än så länge är det inget som stör mig, jag NJUTER! :)

Vad ska ni hitta på idag?
Skriv gärna och berätta.

Kram Malin


Känner mig som dom här idag..
slöar framför tvn fast de inte är nå värt å se :)
Men man måste väl ha sånna dagar också :P


Skriv något roligt :)
Postat av: evve

jodå det är riktigt gott :)

Äter ju efter LCHF.. Å då ska de va mycke fett :P hihi.. Därför jag har grädde i.. Är väen gott om man tar lite bär till :)

Postat av: Bea

joo den är riktigt bra :) Får se om ja lägger ut någon bild eller inte. Ska nog först ge den till Milla :D

2009-03-23 @ 16:10:44
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du,de är inte bara i England de är pissväder, här har det vart snöstorm och blåst som tusan!..de är värkligen inte nice:(

2009-03-23 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback