Cambridge =)

Blir en supertidig kväll ikväll, ska upp aldeles för tidigt imorgon.
Ska ta med mig Aston och åka med Steve till Cambridge
och spendera hela dagen där medans Steve jobbar.
Så vi åker vid 6tiden, och kommer hem ca12 timmar senare.

Blir att leka i den stora parken som finns där,
försöka gå lite på stan och hitta lite kläder till bröllopet,
bada i hotellets pool,
och bara mysa med honom.
Sen blir de nöta datorn medans aston sover i ett av hotellrummen,

Så en rätt skön dag idag, om vädret blir som dom lovat. =)

Och nu är det bara 3 dagar kvar till semester,
och morgondagen kommer nog gå riktigt fort =)
skönt!! :)


Hoppas alla har de bra hemma.
Älskar er <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Anonym

ska du gifta dig? puss

2009-03-17 @ 22:47:31
Postat av: Inga-Lill

Ja fattar du till och med jag ser hockey. Vi visar ju på gotis som du vet, det var riktigt sus i hela Gotis.

Så nu blir det mera matcher att visa.

Gifta sig, ja det är väl inte di iallafall, vilket bröllop ska du på då?

Har hämtat mamma och Folke från flyget i kväll, de ha varit till Egyptien.

Är rätt så trött, det riktigt svider i mina ögon. här rullar veckorna fortare än vanligt, helt sanslöst! hörs sen många kramar/

Semester, låter ju skönt. Vad ska du hitta på då, nåt kul kan jag väl tro!

Förresten har mina pengar kommit fram!

Var rädd om dig!

2009-03-18 @ 00:04:26
Postat av: Bea

Jo, de kan man verkligen kalla äkta kärlek!

Postat av: Helena

kallt? ja nu har du blivit konstig:P när du bodde i arjeplog hade du väl typ int ens jacka på dig när de va vinter :P vems bröllop ska du på? nyfiken Kramkram

2009-03-19 @ 18:58:20
Postat av: Anonym

Hej jag saknar dig med och hoppas att vi ses snart,

Vem ska gifta sig alla få då gå på bröllop jaja man får väll ta och gifta sig snart annars kommer man ju aldrig få gå på något :P

2009-03-19 @ 20:30:34
Postat av: Bea

De är kraftigt gott och man kan inte bli less de :D

2009-03-20 @ 15:13:30
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Linnea

HEJA SKELLEFTEÅ!! :D

2009-03-20 @ 18:23:24
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: mamma

var bara in o kollade om du hade skrivit ngt nytt sen du fick semester. Kram

2009-03-22 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback