Kallt *brrr*

Ja, det känns verkligen kallt ute idag.
GIck en sväng in till stan med Aston, passade även på att lämna
igen filmen så det inte glöms.

Oj så bra filmen var btw! Helt klart värd att vänta på..
dock är jag lite förvirrad.. om de här ska vara den sista filmen
i Saw-serien, hur fasen kunde han överleva i slutet??

Jaja, nog om det.
Efter rundan på stan blev de en sväng till parken,
Aston var hur nöjd som hellst att få springa omkring.
Var ute totalt kanske 2 timmar, vilket i mitt tycke var på tok
förlänge i kylan.

Ni kommer säkert skratta åt mig nu då jag berättar om hur
många grader det är här och jag klagar om "kylan".
+10, mulet och blåst.
*huvva*

Det är faktiskt kallt när man är van omkring +20 och sol, okej?? :p

Näe, nu ska jag sluta lata mig framför datorn!
Nu blir de att städa upp lite,
 lägga in ännu en tvätt,(hur fasen har vi så mkt tvätt?!)
starta diskmaskinen,
och kanske vara ute en sväng med aston på baksidan.
Han har fått nå nya leksaker där, så han vill vara där mest hela tiden.
Vinterjackan på säger jag bara!

Just ja, måste ju även skriva
GRATTIS AIK!! :)
Så jävla kung ni är!
Önskar med hela mitt hjärta att jag varit hemma igår
och fått uppleva det här!
Jag säger bara,
går dom till final, då SKA jag hem!
Kosta vad det kosta vill!
Det missar jag INTE!


Hoppas alla har det bra
Tänker massor på er <3

Kram Malin


Så underbart bra ni kan vara! <3


Skriv något roligt :)
Postat av: Mathilda

Här är det kanonväder nu, solen lyser det är typ 5 grader varmt och det tinar. Ser fram emot våren! Hoppas du har det bra, skönt med lite semester snart! Melvin skickar en puss till faster. KRAM

2009-03-17 @ 13:49:59
Postat av: Emilie

Haha! här går man ut i solen och +6 och tycker det är såååå skönt!:D

2009-03-17 @ 14:09:24
Postat av: Bea

De är bara fixa de :D hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback