Oups

Förlåt mig alla trogna läsare, vet inte vad som hänt mig!
Jag brukar vara bätte än såhär på att uppdatera..
kanske för jag får så lite kommentarer på det jag skriver?? ;)

Haha, nej, skojjar bara med er.
Visst, det är kul med kommentarer, men det är inte därför jag
inte uppdaterat. Har bara haft så mkt att göra, och sen har
jag som ni vet inte min vanliga mängd energi i kroppen..
Dock börjar lite av den komma tillbaka vilket känns riktigt skönt.
Får provsvaren på torsdag, då vet ja vad de är för fel.

Gymtestet som jag skrev om sist gick riktigt bra!
Fick verkligen bevis på att allt slit i gymmet gett resultat!
Och det gav mig mer motivation att fortsätta kämpa!
Beach 2009 här kommer jag!! ;)

Hade förbättrat alla mina resultat med ca 40%!
Grymt skönt!

Regn här idag, så det blir nog att hålla sig inne.
Ska hålla koll om de blir ngn lucka och då springa
ut med Aston till affären.. har lite saker som måste inhandlas,
plus att de är skönt med lite frisk luft.
Kändes dock kallt då jag gick ut, och mkt riktigt,
termometern har gått ner till huttrande +7 grader!
Inte alls skönt då man e bortskämd med +15..

Näe, nu måste jag nog gå och göra lite vettigt.
Ska starta 2a tvätten för dagen, och även diskmaskinen är nog full.
Ska även försöka städa upp lite här, ser ut som en bomb som vanligt..

Hoppas alla får en bra dag.
Och glöm inte skriva en liten rad så jag vet vilka som läser,
börjar bli nyfiken :)

Kramar i massor
Malin

Ps. Bilderna på alla blommor och träd som jag lovat några av er
kommer.. dock inte just nu, har inte lagt in dom på datorn än.
den som väntar på ngt gott.... ;)

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Härligt att de ger resultat!

Längtar tills jag kommer igång med min träning också! :D

+7? Kallt? Du är vek du! :P

Kom hit istället så ska jag värma dig ;)

Postat av: Elisabet

Längtar så till att vår å värmen kommer till skellet,suckar alltmest över att måsta skott:(

Tänk om man hade din energi va smal man skulle bli, hahaha Lär nu Aston att säga MALIN!!kramisar;)

2009-03-04 @ 11:01:39
Postat av: Elin

fin blogg :)

2009-03-04 @ 13:41:14
URL: http://gullerumpan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Saknar dig gumman..:P

Tycker du ska försöka ringa snart.. Så jag verkligen får höra hur du har det..

Vi har fått igång hemtelefonen i nya lägenheten så det är bara ringa.. Kommer jobba förmiddag imorgon sen är jag ledig och på väg till och från arjeplog fredag till söndag..:D

Hoppas det inte är nå vajs med provresultaten..

Älskar dig hoppas vi hörs snart.

2009-03-04 @ 20:19:48
Postat av: Bea

Njea, de är väl inte sådär jätte roligt men men de är bara le å vara glad :) kram

2009-03-04 @ 20:52:59
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är riktigt roligt när du skriver. Ser alltid fram mot kvällen för att se vad du har uppdaterat. Många kramar

2009-03-04 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback