Typiskt!

Typiskt!
Skulle som jag lovat ladda upp bilderna på allt det "våriga"
vi har här, så jag tog kameran med mig när jag gick till
förskolan idag. Ville verkligen ha en bild på det underbara rosa trädet.
Kommer dit, tar upp kameran, och vad händer?!
Batteriet är slut!

TYPISKT MIG att inte kolla det innan jag gick..
jag tänkte inte mer på det utan gick vidare.
När jag sen kommer hem och ska ladda kameran så hittar
jag inte kontakten! Jag fattar bara inte vart den kan vara!
Jag har själva hållaren för batteriet, men kabeln är borta..
kan inte komma ihåg att jag laddade kameran ngt när jag var i Åbyn
nu sist.. men jag kanske gjorde det?
Men varför packa ner hållaren och inte kabeln?
Den sitter ju som fast i den..
hmm.. mystiskt!
Ska leta igenom båda mina väskor när jag kommer tillbaka
från förskolan igen.

Underbart väder här även idag, dock var det svinkallt imorse!
Gick upp och kollade på termometern, och den visade -2!!
Trodde först den var sönder, men då jag kikade på bilen utanför
så var det ett tunt lager is på rutan..
snacka om trist då man är van med sommarvärmen..
Men  nu börjar det se lite bättre ut.
Solen skiner, nästan ingen blåst, och +7 på termometern.
Betydligt mkt skönare!

Blir mest troligt snooker ikväll med Steve,
vi pratade om det igår.
Får se om det blir, han har varit så trött på sista tiden, och somnat
i soffan före 8a på kvällarna..
men, man vet aldrig. Han gillar ju att spela så.


Hoppas alla har det bra där hemma,
ni ska veta ni är saknade <3
Och förresten, medans jag kommer ihåg det,
är det mors-dag i sverige på söndag??
Det är det här, men det känns som att vi inte brukar
fira det i mars?? Har jag fel?
Tacksam för svar..

Ha de bäst
Kram Malin


Hittade en bild på internet mend samma blommor
som vi har utanför på gården :)
Alltid ngt, hoppas verkligen jag hittar kabeln så ni får se allt fint! :)
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Det är den 31 maj i Sverige, kika gärna på:

dag" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Morsdag



Ha det bra, glöm inte att ringa!! ;-)



PK

2009-03-05 @ 18:10:51
Postat av: mamma

Lilla gumman! Här får vi vänta till i maj innan det är mors-dag så vi har mkt tid kvar. Skönt att ni får ha det varmt där. Ska bli roligt att se på dina bilder när du hittat kabel o fixat batterier. Ha det så bra!kram

2009-03-05 @ 22:50:52
Postat av: SimoRn

Fixar du ett jobb och ett boende åt mig så kommer jag på en gång!!

2009-03-07 @ 00:02:07
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: SimoRn

Boende fixat? Vars då? :-o

2009-03-08 @ 03:05:43
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: SimoRn

Med dig? Hos Alice och Steve? Tror du dom gillar det? :O

Ja som sagt: typ vad som helst förutom vård ;)

Tar gärna nåt fysiskt krävande ;P

2009-03-08 @ 12:40:43
URL: http://simorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback