Arjeplog :)

Vart hemma från jobbet idag pga ryggvärken.
Har käkat piller som tusan, haft vetevärmaren
på ryggen, och legat större delen av dagen.
Och till min stora lättnad har det gett resultat! :)
Ryggvärken börjar ge med sig!

Allt är klart för arjeplogs färden.
Har packat, fixat alkohol (nejdå, inte ska jag bli full inte...;p  )
och ja, allt är klart.
Fick just ett samtal från Linda W, evigheter
sen jag prata me henne, så de var kul.
Blev bjuden till henne på fest ikväll,
ska bli grymt kul å träffa henne igen!! :)


Så ni får ha en bra helg,
det kommer jag att ha- tro mig!! :)
skicka gärna nå sms, eller ring.
Kommer nog inte uppdatera mer förrän på söndag.

Ha de bäst
Vi syns i dimman!
Kram Malin


Festen kan börja!! =)


Skriv något roligt :)
Postat av: linnea

hörru, kom nästa helg?

eller så kan jag komma, är ledig då, tror jag iaf ;D haha ska kolla upp det.. men är ledig i veckan också tror jag :P

men jag ska kolla upp allt exakt :) sen höra utav mig till dig..

Saknar dig vänne, älskar dig <3

Postat av: Ia

Gumman, jag for upp i torsdags, vi ska festa ikväll, kanske imorgon beror på hur vi känner oss..:D

2009-10-02 @ 16:25:09
URL: http://litentaeti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback