God natt

Så sitter man här igen,
på tok för sent för lilla mig!
Jag måste lära mig att sluta säga meningen
"ikväll ska jag lägga mig TIDIGT"
För varje gång jag säger dom orden, så lägger jag
mig senare än ngn annan kväll...

Men,men.

Ikväll har jag varit på kör träningen,
oj så roligt de var att börja sjunga igen!! :)


Såhär ser man typ ut då man sjunger med Martin.
Alltid överdrivna mun-rörelser! :p



Och i morgon blir de jobb på Ica, 8.45-13.00.
tror jag...
det beror helt på min rygg.
Om den är som den är nu, blir det INTE att jobba.
Jag kan knappt röra mig som de är nu,
så jag kan inte göra mkt nytta på ica.
Inte ens kassan är att tänka på,
det är nog de värsta jag kan göra..

Men,men, nog om de.
Nu måste jag lägga mig,
trött räcker inte för att beskriva känslan just nu.
Ha de bäst
Kram Malin


Hade de inte varit för värken i min rygg,
så hade jag lätt kunnat somna såhär ikväll! ;) :p


Skriv något roligt :)
Postat av: Simon

Jamen förlåt att jag skadade din rygg vid kassan då.. :( Var inte med mening :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback