Ser fram emot=)

Har fått 2 riktigt roliga saker att se fram emot nu =)

mamma ringde just å sa att hon och pappa bokat
resa hit i början på juli.
Alltid kul med besök! :D


(bild på pappa och mig då ja fyllde 20)


Sen i Augusti kommer Emma & Jonas hit.
Riktigt kul ska de bli =)


(Gammal bild på mig å Emma)

Så nu har ja två besök att se fram emot,
vilket såklart känns toppen.

Ska verkligen anstränga mig nu under veckan som
kommer att skriva ett ordentligt CV och börja söka jobb
ordentligt. Har bara strötittat just nu vad som finns,
och ja.. de verkar finnas en hel del,
dock inte så mkt här i March..
så de betyder att jag måste kunna ta mig till Wisbeach eller
Peterborouh för att jobba.
måste kolla upp hur ja ska lösa de också.
Men, men, en sak i taget.
Först ett ordentligt och snyggt CV,
sen ansöka några jobb som låter intressanta,
ska börja med ett på en förskola/skola för barn i behov av särskillt stöd.
Sen får ja lösa de där med transport då den dagen kommer =)

Ja, så nu vet ni lite om mina planer.

Idag har ja legat ute och solat större delen av dagen.
Har varit ca +22 i skuggan, vilket har varit mer än underbart.
Så nu börjar ja få lite mer färg iaf.

Sen var ja på gymmet med min pt (personliga tränare)
vilket var helt toppen!
Han hade satt ihop ett riktigt bra träningsschema,
lagom långt och en hel del utmaning i det.
Helt ok, så nu blir de att köra de i 4 veckor innan
nästa träff med honom och ett nytt schema.
Här ska kilona försvinna, och magmusklerna komma fram!! ;) hihi


(haha, dock kommer mina aldrig bli som dessa..men drömma kan man ju?)


Hoppas på sol i morgon också!
Då blir de att ligga ute i solen och skriva CV.

Hoppas ni har det bra där hemma.
Har hört det ryktas om att det snöat där hemma?!
Kan de verkligen stämma?!
Låter mer som ett skämt måste ja säga.

Ni är saknade <3

Kram Malin


Slänger in en bild på mig och favvo-gumman också.
Från våran städhelg i Umeå :)
Minnen gumman, minnen <3



Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Jaaa de snöade i lördags :P

Postat av: Åsa

haha ja de finns säkert massor, men ja vet inte, ja tyck bara inte om england :P MEN om ja blir rik nån gång kan man ju faktiskt åka ner en sväng :)

2010-04-21 @ 12:48:31
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Nä bättre dagar har jag haft. Saknar dig vännen. Kram

2010-04-22 @ 18:08:34
Postat av: MAMMA

Ja, det var ett tag sedan jag var in på din blogg. Fortfarande lika roligt med dina kommentarer o bilder. I helgen är jag ledig o Melvin o Morgan är här i dag, för Matilda är med jobbet till Luleå o ska vara där till i morgon.Har jag berättat för dig att Camilla väntar tillökning i början på juli? Roligt va.

Annars är det som vanligt här hemma.Roligt att du har börjat på gym igen. Kram

2010-04-24 @ 12:46:58
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: mamma

Vars har du bilderna på blommorna som du skulle ta? Skärpning! Kram

2010-04-29 @ 14:18:33
Postat av: Linnéa!!

JAG SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR DIG <3

2010-04-30 @ 01:42:32
Postat av: Emma

Vart har du tagit vägen? Nu har det gått många dagar och vi undrar vad som händer på alla fronter.

2010-04-30 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback