svammel

Aktiviteten på bloggen är verkligen inte den bästa
just nu, så förlåt för det.
Ser att ni är tappra och är in och kikar varje dag,
och jag gör er besvikna dag efter dag.

men nu får ni ett litet inlägg iaf :p

har fullt upp inför flytten.
Så mkt som man vill hinna göra,
så många man vill hinna träffa,
samtidigt som jag vill hinna bara vara också.
Så idag hade jag en bara vara dag.
var och pimplade i jävrebodarna med päronen
& Morgan med familj.
Riktigt mysigt var det, underbart väder och bra me fisk.
helt perfekt! :D

Sen satt man å solade och fikade på gården
då man kom hem.
ville bara inte vara inne då de var så skönt ute!

Sen har jag småfixat lite inför resan,
och nu sitter man här nyduschad och slö.
Maja och Göran kommer snart upp från Sthlm.
ska vara här tills på fredag.
ska bli kul å träffa dom, var ett tag sen nu.

I morgon blir de en lugn dag.
Hockey på kvällen såklart!!
Måste ju se AIK-HV71 :D
hoppas de blir mer folk än sist,
fullsatt är väl de minsta man kan begära?!

Näe, vet inte va mer ja ska svamla om.
lika bra att sluta skriva..

ha de bra

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

jo om du hinner så! ja är nog hemma hela veckan typ 24/7 förutom onsdag förmidda då jag har ett möte!

2010-04-06 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback