FORLAT!

Oj vad ni maste undra.
Har fatt flera email fran er dar ni fragar hur rattegangen gick.
Har verkligen haft tid att skriva tidigare,
och jag har inte riktigt tid nu heller, men lite kan jag nog uppdatera er.

Vi for alltsa till Cambridge i torsdags fm.
Val dar blev det inte riktigt vad vi tankt oss.
Hon drog tillbaka dom flesta anklagelserna hon hade gjort,
och efter manga timmars prat mellan advokaterna blev resultatet
att det inte blev ngn rattegang over detta.
Hon har Aston fram tills ett beslut tas pa obestamt datum annu
(Typ den forsta lediga tiden dom far i ratten)
Steve fortsatter se Aston 2gg/manad.
Efter 2manader far han ha Aston annanvar helg har hemma,
vilket saklart ar det jag ser mest fram emot!
Jag kommer ANTLIGEN fa se honom!
UNDERBART!

Det mesta under torsdagen gick Steves vag,
aven om det inte kandes sa just for stunden.
Men i det langa loppet kanns det som att han ar den som kommer
ut som vinnare utav allt det har.
Men man vet ju aldrig..

Det enda som ar en verklig oro just for stunden ar att Steve
var tvungen att lamna Astons pass till Alice...
Hon skulle fara pa "semester" till Tjeckien i 2v.
Hon har ratt att ta Aston utanfor landet upp till 1manad, utan att
Steve kan saga ngt..
Dock ar risken just nu valdigt stor att hon inte kommer tillbaka
efter dessa 2 semesterveckor i Tjeckien.
Hon har som det ser ut iaf inga planer pa att komma tillbaka.

Och det enda vi kan gora ar att se pa nar hon aker ivag,
vanta 1 manad, som ar tiden hon far vara utomlands,
och SEN anmala henne.
Vilket betyder att om hon stannar dar sa har hon 1manad
pa sig att gomma sig..
Ja, jag kan ju inte gora annat an att hoppas och be
att hon inte tankar forsoka smita.
.Oron man kommer kanna da ar obeskrivlig..

Man ska ju inte ta ut de varsta i forskott..
men med henne maste man ju fan de..

Jaja, hur som hellst.
Det ar sa det ser ut just nu.
Nog om detta..


Jobb i em. 2-6.30
Sen ikvall blir de nog att sloa framfor nan film.
Morgondagen kommer besta av stadning,
har fortfarande inte gjort klart det.....
Ska aven forsoka ta mig in till Cambridge en svang hade jag tankt.
Beror dock lite pa vadret, och hur snabb ja e pa att stada :p

Sen pa torsdag kommer Emma och Jonas hit.
Dom kommer pa em/kvallen.
Jag tog ut semester Torsdag em sa jag skulle vara har da dom kom.
Blev dock inringd pa jobb Torsdag fm.
Men jag overlever nog :p
Ska bli kul att ha dom har nagra dagar.
Far se vad vi kommer hitta pa :)

Dom kommer ta med sig svenskt losviktsgodis hit! :P
Ngt sa jag langtar!! haha


Nae, nu maste jag rusa.
Ska duscha, ata lite lunch, och borja ga mot jobbet.

Ha en fortsatt bra dag allihopa


Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnea

Hej söötnos, saknar dig och tänker på dig<3

Har ny blogg så du vet.. LOOOVE

Postat av: mamma

Kul att du skrev hur det gick. Kram

2010-08-18 @ 10:22:47
Postat av: Emma

Men nu undrar vi vart du har tagit vägen???

2010-08-26 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback