Jag vet

Jag vet jag ar dalig pa de har med uppdatering,
men de verkar inte som att dygnets timmar racker till :)

Har fullt upp hela dagarna,
om jag inte jobbar, sa har jag massa annat inplanerat hela tiden,
men jag antar ni ar vana med att inte se sa mkt av mig har pa bloggen.

Nu ar det inte lange kvar till rattegangen.
12 Augusti.
Kanns otroligt skont att det snart ar dags,
och att man kan fa det ur varlden.
Dock ar det ju lite nervost, har ju som aldrig vittnat tidigare..
men de kommer ga bra, de ar jag saker pa.

Ska prata med dom pa jobbet nasta vecka om semester
i December sa ja kan komma hem over jul.
Jag far typ inte ta semester i december,
men en arbetskompis till mig sa att om jag forklarade
hur det var, och att de var typ enda gangen jag kunde
se familj och vanner, sa skulle dom nog godkanna det,
sa jag ger det ett forsok :)


Skriv garna en rad sa jag ser vilka som fortfarande ar och kikar.
Kanske kan ge mig lite inspiration att skriva mer :) :p

Kram pa er,
ni finns i mina tankar <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Jag är här och kikar... Håller tummarna för er!

2010-08-06 @ 05:50:51
Postat av: Karin G

Jag finns också här, men det vet du ju redan...

2010-08-06 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback