18 Timmar?!

Haha, man kan nästan tro att jag duschade i 18timmar och 3 minuter,
men icket! Jag bara glömde bort att jag skulle skriva efter ja duschat ;)

Åt sen middag, la mig framför tvn, och ja.. där låg jag tills de var dags för sängen.

Ska verkligen försöka hitta nå tid senare i em att skriva.
Just nu är det fullt upp!
Sitter och sorterar ut lite saker som ska upp på Ebay,
gör sen lunch (som vanligt), vi kan aldrig äta i tid...*mutter*

Sen ska ja städa lite tvärt,
iaf dammsuga golven, inte alls fint som de ser ut nu.

Efter allt de där, DÅ ska ja skriva ett bättre inlägg här.
Ska även lägga upp bilder från i lördags då vi firade
Astons 5 års dag, mkt fina bilder kommer =)


Hoppas alla har en bra dag, och att ni har nästan lika varmt som vi.
Vi har + 17 grader här idag, dock blåser de rätt så friska vindar.


Kramar i massor
Jag saknar er<3

Malin


de känns som ja alltid städar...?

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Bra att veta att du lever :)

2010-11-04 @ 18:15:47
Postat av: Åsa

ja städar också jämt känns de som, fast ja skitar ner direkt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback