10

10 dagar kvar nu, inte alls lange!  :D  :D
Ar riktigt peppad!



Mkt att gora innan jag aker, men det ar det SA vart!
Onskar jag kunde stanna langre och verkligen hinna traffa
alla jag vill, men,men, inte sa lange till jul efter de sa.
alla ja inte traffar denna gang ar forst pa listan till jul! :p


inte mkt att saga om dagen.
Boot Sale i morse som vanligt,
sorterade allt da vi kom hem.
Slo em framfor tvn,
sen foljde ja Steve pa Snooker.
Spelade 2 matcher, sen sag ja da han och Roy spelade
nagra matcher, sen for jag hem.
Skont att vara for mig sjalv en stund,
hander inte alltfor ofta om man sager sa...


Nu blir det att fara och hamta Steve,
(Jag tog bilen darifran for de regnade)
Och sen ska ja se Xfactor som ja spelade in tidigare ikvall.
Sen ska jag SOVA! Ar sa TROTT!!
Ska nog ta mig en liten sovmorgon imorgon,
iaf till 8.30. De kande jag att jag var vard :)





Har sa javla mkt hemlangtan!!
Det ar inte roligt langre.
tur de inte ar lange kvar :)


Hoppas ni har de bra,
skriv en rad sa ja vet vem som laser mina tok intressanta inlagg ;) haha


nyfiken vem som laser ju :p


Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Karin

Hej! Självklart läser jag din blogg! Ha det bra!

2010-09-27 @ 08:52:35
Postat av: Emma

Hej, givetvis måste jag lämna en kommentar ;-)

Men du behöver inte känna dig ensam, jag är ju också rätt nyfiken på vad som händer och läser din blogg ofta.

2010-09-27 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback