Ojoj

Vet inte hur lange sen de var jag skrev har!
Evigheter kanns de som.
maste ha varit just innan ja akte till Sverige?
Det ar mer an 1 manad sen..haha
ja, va sager man.

Insag igar att jag nog maste borja varva ner lite.
Inte stressa runt.
Glomde mammas fodelsedag!! :( :(
Hon fick paminna mig da vi pratade pa Skype igar.
Fan va ja skamdes.
Borjade nastan grata (Pinsamt ja vet), men jag blev bara
sa javla besviken pa mig sjalv!
Hur fan kan man glomma de?!


Alskade mamma, forlat! <3


Sa nu har jag gjort lite andringar i min dag.
Har lite mer tid over till annat.
Till att varva ner, gora saker som inte gors annars,
typ skriva bloggen :p





Varen borjar smyga sig pa,mkt skont tycker jag:)
+15 nu i nagra dagar,
dock endast +9 idag,men man ska val inte klaga. :)
Ska forsoka ge mig pa tradgarden under helgen,
rensa upp och gora fint.
Inte lange kvar tills man ska borja plantera :D

Maste aven forsoka ta lite kort med nya objektivet till kameran.
Inte tagit ngt kort alls sen ja kopte de...
vart? O NEJ!
Skulle vilja hitta ngn kort kurs sa ja kan lara mig kameran ordentligt,
vill ocksa lara mig redigera bilderna...
hmm..kanske ska kika runt vad som finns har i narheten..


Nae, nu far de racka
sitter ju bara och skriver strunt :)

Ha en bra dag allihopa, och tack for ert talamod!
Har sett att jag har i snitt 12 lasare varje dag i Januari!!:O
och inget nytt inlagg att lasa!
Sa skriv garna vem ni e da ni ar inne :)

Kramar
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

MALIN! ja saknar dig!!!!

2011-01-21 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback