Ojdå

Ojdå!
typ 4 dagar sen jag uppdaterade sist..
vart har den tiden tagit vägen??

Blir bara ett kort inlägg nu,
ligger och ska sova.
Knappt att ögonen orkar hålla sig öppna så ja ser
vad jag skriver...

I morgon blir de att packa de sista inför England.
Åker dit på måndag, kommer hem fredag.
ska bli skönt med en liten semester,
och framförallt skönt att komma "hem"...
ja, konstigt nog är de så de känns..
de känns lite mer hem att fara till England.
Men den känslan försvinner väl ngn dag...

Ska bli helt underbart att träffa Aston igen,
Aston som dessutom fyller hela 5 år idag!
Grattis till honom!
Kan inte förstå att min lilla bäbis e så stor :p

Skriver mer i morgon tror jag.
Efter jag packat klart vill säga.
Blir att åka upp till syrran i Luleå på kvällen,
ska sova där så ja får närmare till flyget på måndag
morgon, plus att jag då har ngn som skjutsar dit mig.
annars hade de blivit buss, å de var ja inte pepp på.

Lång resa framför mig på Måndag,
så förbered er på att bli terrade med sms! :)

Ha de bäst, så hörs vi mer i morgon innan
jag far. Kommer inte ha me mig datorn,
så de blir nog ingen uppdatering då man e där.

Sov så gott
Kram Malin


England <3

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback