9 dagar

Känns overkligt när jag skriver det,
9 dagar kvar tills jag är tillbaka i Skellhell igen!
Vart har dessa nästan 3månader tagit vägen?!
tiden har verkligen rusat iväg!
Tänk er då så fort mina 17dagar kommer gå då ja är hemma!
Jaja, de viktigaste är att jag hinner träffa alla innan jag far
tillbaka hit igen.

Aston är fortfarande tokförkyld, så det blir inte mkt gjort på dagarna.
springer efter honom med näsdukar i stort sett hela dagarna.
Men idag har jag bestämt mig för att ta en liten promenad med honom,
han behöver lite frisk luft, och vi behöver köpa hem mjölk och vindruvor.
Så jag traskar iväg till Konsum på en liten stund.
Ska bli skönt att komma ut en stund.

Blir att lägga isäng honom tidigare idag,
han har inte sovit ngt alls inatt :(
Vi har turats om att vara vakna med honom alla 3.
Fy så segt timmarna gick kan ja säga!
Så jag ska lägga isäng honom vi halv 1,
sen blir det att städa upp och så,
och sen ska jag försöka hinna sova en liten stund innan han vaknar igen.
Behöver verkligen lite sömn!


Näe, nu ska ja göra Aston klar för promenaden,
Skriver kanske mer ikväll.

Kramar i massor
och tack alla som kommenterar,
ni ger ett leende på mina läppar varje gång ja loggar in <3

Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

gumms..;) vi måste försöka hinna prata ihop oss..:P du måste ju få din julklapp..

Saknar dig nå så rysligt



Älskar dig massor

2008-12-10 @ 13:56:42
Postat av: Mathilda

Grattis på namnsdagen! Nu är det inte länge kvar tills du får träffa lilla Melvin. Hörde att vi skulle hålla oss hemma den 19 för att du skulle komma direkt till oss. Ses snart! Kramar från oss tre

2008-12-10 @ 15:12:34
Postat av: SimoRn

Grattis på namnsdagen du unbderbara :D

Nu är de nära.. Riktigt nära! <3

Postat av: Faster Lis

GRATTIS på namnsdagen Malin, jag ser att du börjar få hemlängtan. Det blir säkert en bra julledighet för dig. Det har kommit mycket snö och idag är det ca -14 gr. och kallblåst. Här är det som vanligt, inga stora förändringar, ha det så bra och välkommen hem.

Hälsn. Faster Lis



PS, Hälsa och gratta Morgan och Matilda till gossen och till dig "faster" nu får du känna hur det blir att vara faster DS.

2008-12-10 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback