Blä på mig!

Blä på mig så dålig jag är på att uppdatera bloggen numer!
Men jag försöker dra ner på dataanvändadet, försöker hitta ngt annat
att göra på fritiden, så då blir ju bloggen lidande..

Hoppas ni inte är alltför besvikna på mig bara..


Nu är det 17 dagar kvar tills hemresan..
känns helt overkligt.
Om 17 dagar har jag varit här i 2månader och 3 veckor!
Fatta så fort det har gått!! =)

Har inte hänt mkt alls här hemma sen jag skrev sist,
vardagen rullar på som vanligt.
Förskola, parken, biblioteket, supportgruppen, allt är sig likt,
spenderar dock lite mer tid på gymmet nu än tidigare.
Har ju hittat mig en svensk kompis där som jobbar där,
från Skellhell dessutom! :) haha, hur stor sannorlikhet
är det att man gör de igentligen?? :)
Hur kul som hellst iaf, vi har pratat lite löst om bio ngn dag här.
Ska bli skojj.

Näe, nu blir de sen middag här, Alice kom just innanför dörren.

Ha de bäst där hemma,
nu ses vi snart.

Kramar Malin




Jag har väntat så länge på ett samtal från dig,
nu har jag slutat vänta och insett sanningen..


Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

saknar dig gummz

2008-12-02 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback