=(

Förkylningen har verkligen tagit ett stadigt grepp om mig idag.
Har varit hur trött och seg som hellst!

Blir en riktigt tidig kväll ikväll,
jag måste göra ALLT för att bli frisk tills ja ska hem!! =)

Så alla underbara människor får försöka förlåta mig att
jag är osocial på bloggen och på msn och på sms.
Jag försöker bara bli frisk tills ja träffar er igen =)

Ha de underbart.
Kram Malin


Kurerar mig så gott ja kan :)

Skriv något roligt :)
Postat av: Anonym

glöm inte att köpa snorspray tills du ska ut o flyga. Roliga bilder du hittar till dina texter. Kram

2008-12-16 @ 19:42:07
Postat av: pappa

va snygg du var . Puss

2008-12-16 @ 23:11:44
Postat av: Cecilia

Men gumman, jag lider med dig..

Men nu är det inte många dagar kvar tills vi ska träffas en stund, fast vi skulle behöva flera dagar istället för bara en timme..:S

Tyck om du massor

2008-12-17 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback