Fredag

Fredag igen då.
Denna gång betyder det precis en vecka tills jag är hemma igen.
Känns overkligt att tiden har gått såhär fort!
Men jag har haft så underbart roligt, och träffat så många nya underbara
människor under den här tiden.
Jag är så glad att jag snart är tillbaka här! =)

Dagen idag har varit riktigt bra.
Har varit ute och försökt hitta dom sista julklapparna på stan,
men march är så litet och dött att ja inte hittade ngt alls.
Sen när vi skulle gå till biblioteket en stund började de såklart
att regna, så de blev att springa hem igen..
men,men, så kan det vara.
Hade riktigt roligt hemma ändå.
Aston var mkt piggare idag, förkylningen börjar verkligen ge med sig,
så han ville busa hela dan :)
Sånna dagar är verkligen roliga! =)

Nu är det snart middag, och sen ska vi iväg och kolla på Alices
nya bil. Steve hittade en bil till salu i Peterborough,
så vi ska kika om den e lika fin som på bilden.
Hoppas de, för hon behöver verkligen en ny bil nu.
Hon får bara ha hyrbilen till på söndag..

I morgon måste jag fara å kika på julklappar,
börjar få panik nu att hitta dom sista..
sen måste jag hitta nå kläder att ha på julafton..
men,men.. de ordnar sig alltid.
Var även prat om att de blir ett spel Snooker i morgonkväll
då Steve kommer från jobbet. =)
Ska bli roligt, var länge sen vi spelade nu.

Hoppas alla får en fortsatt bra kväll =)

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Elin

haha förstår inte riktigt vad det är med det programmet, men man gråter verkligen varje gång man ser det!

Postat av: mamma

Hoppas att bilen är bra som ni ska se på.Lycka till i Snooker i morgon. Kram

2008-12-12 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback