Gnälla

Ja, jag behöver gnälla av mig lite, och då passar
ju bloggen rätt bra.

Jag är så otroligt trött idag att det finns inte,
har inte sovit ordentligt på 3nätter nu pga att Aston vägrar
sova. Vaknar hela tiden av att han skriker och lever om.
Hoppas verkligen han sover bättre i natt!

I morse vaknade jag vid 4a tiden av att Alice kom in med honom
skrikande i famnen och undrade om han kunde få
ligga i min säng och försöka sova.
Jag sa ja, och bäddade ner honom breve mig.
Han somnade på en gång och sov till halv 7,
då vaknade jag av ett slag i ansiktet och en skrikande unge breve mig.
Försökte få honom att ligga kvar, men det var lönlöst,
så det var bara att kliva upp.

Efter det har det varit 3e världsgriget här hemma,
han har bara gråtit och skrikit pga sin trötthet, och han har vägrat
i princip ALLT!
Och Susanne kom som planerat hem hit vid 9 tiden,
och till min förvåning gjorde Aston det mesta av uppgifterna han skulle.
Men i slutet av timmen slog tröttheten till och han fick ett skrikanfall
som inte var av den här världen!
Vi försökte allt för att få honom glad igen, men utan resultat.
Tillslut satte ja honom vid bordet, gav honom vindruvor, och då först
lugnade han ner sig..
Jag och Susanne stod i hallen och pratade om allt och lite till,
och vi sa hej då, för de var hennes sista besök här hemma.
kommer kännas tomt utan henne i närheten..

Sen när hon for började kriget om igen, och jag har ingen aning
om hur jag ska orka med den här dagen..
ska iaf lägga isäng honom tidigare än vanligt, för det är helt uppenbart
att han behöver sova!!
Hoppas han sover länge så jag också hinner få några minuters sömn,
jag behöver verkligend et nu!

Hade planerat att fara på gymmet idag då Steve kommer hem,
men jag måste nog slopa dom planerna..
Har dragit på mig en dunderförkylning nu pga sömnbristen,
och jag tvivlar på att gymmet gör mig friskare.
Så jag blir hemma i kväll och hoppas på gymmet i morgon =)

Näe, nu börjar Aston om med skrikandet igen,
måste gå och se vad de är denna gång.

Hoppas alla har en bra dag,
och nu är det bara 8dagar kvar tills vi ses! :D

Skönt att gnälla av sig lite på bloggen... =)


Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ja, nu har du också varit med om 3:e världskriget fat du är så ung. Du kom igenom det också. BRA! Kram

2008-12-11 @ 23:30:08
Postat av: mamma

Tänk på att man inte går på gym om man är dunderförkyld. Tänk på din kropp o känn efter på signalerna. Kram

2008-12-11 @ 23:32:21
Postat av: Cecilia

Gumman, saknar att kunna gnälla för dig och kunna lyssna på dig då gnäller..

Kom hem fort gumman;)



Pussa på, försök sova mer, julklappar väntar på dig, mega bamse kramar oxå

2008-12-12 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback