God Jul =)

Dålig på att uppdatera när ja e hemma märker jag.
Hoppas ni överlever ändå :)

Har inte gjort ngt spec sen ja kom hem,
har mest åkt runt och försökt hälsa på så många som möjligt.
Och idag tvingade jag mig till stan för att handla julkläder.
Var liks inne för jag träffade ju Ia gumman på busstationen TIDIGT
i morse.
Hittade tillslut en svart klänning med en stor rosett på,
är riktigt nöjd, men shockad över klävalet.
Var EVIGHETER sen ja hade klänning!

I morgon är de jul..
känns inte alls så, ingen stämning alls.
Men jag vill passa på att önska alla mina läsare en
GOD JUL!! <3  :D
Hoppas ni får en underbar dag med släkt och vänner <3


Själv ska man tillbringa större delen av dagen med Melvin <3

Ha de bäst
Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback