Lever

Blir ett kort inlägg, bara så ni vet att jag lever.
Jag är helt slut, och förkylningen har verkligen tagit över idag.
Inte alls roligt!
Som tur är har Steve en ledig dag i morgon, så han tar Aston
till förskolan.
Det betyder att jag får sova till halv 12 om ja vill,
plus att han tar hand om Aston under dagen.
Så jag får en extra ledig dag =) Alltid skönt.

Så nu vet ni att ja lever.
Och om 5 dagar får ni se mig :)
Då e ja i Skellhell igen.

Hoppas alla har det bra.
Skriver mer i morgon,
ni måste höra om kaoset som är här nu.
Känns nästan skönt att fara härifrån nu :P

Kram och God Natt <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

Jag saknar min malin faktiskt..

KOM TILL MIG NÄR DU ÄR HEMMA <3 älskar dig

Postat av: Emilie

snart är du hemma!!:D



2008-12-16 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback