Ojoj

Ojoj, ni skulle ha varit här igår kväll!
Ett riktigt krig bröt ut mellan Steve och Alice.
Alice hade hittat ytterligare en ny medicin som hon ville köpa för
att pröva. Grejjen var att en liten flaska, typ 40ml eller nå,
kostade över 60pund!
Det är alltså ca 720 svenska kronor!
Och det fanns typ inget som sa att den medicinen faktiskt skulle fungera.

Och Steve är redan nu less på allt vad mediciner heter,
för det har fortfarande inte visat några tydliga resultat.
Eller, Aston har ju gjort framsteg, men det kan inte bevisas
om det är medicinen eller om det är normal utveckling
som gör det.
Men Alice vägrar att ens tänka tanken att han kanske utvecklas
utan medicinen, hon kommer inte sluta förrän
han är botad från sin autism..
vilket dom flesta nog vet, att man aldrig blir..

Så dom skrek som galningar, Steve började gråta,
och jag försökte koncentrerar mig på mitt Prison Break som
jag hade på högsta volym.
Gick inte så bra att överrösta dom om man säger så...

Sen i morse när jag kliver upp,
tror du inte att Alice börjar prata om det igen, fast med mig!
Nu försöker hon övertala MIG att övertala STEVE att den där
nya medicinen verkligen är bra och att vi måste pröva.
Jag sa direkt NEJ.
Jag förklarade att jag INTE har tänkt lägga mig i vilka mediciner dom
ska köpa eller inte.

Och för att vara ärlig, så håller jag med Steve.
Jag tycker dom ska sluta med medicinen en stund och se vad
som händer. Kanske slänger dom ut 8000:- i månaden på ngt
som dom inte ens behöver..
Men de kan ja ju inte säga till Alice, hon skulle ju dö..

Men,men..
blir inget gym för mig idag som jag planerat,
vaknade i morse och min förkylning har verkligen brytit ut nu =(
Ska klä på mig nu, och sen låna Alice bil och fara till gymmet,
men bara sätta mig i bastun en stund.
Det är rätt skönt när man e förkyld..
Hoppas verkligen ja blir frisk snart, vill inte åka hem å va sjuk..


Jaja, hoppas alla får en bra dag.
Och nu är de bara 6 dagar tills ja kommer hem =)



Jag kan fortfarande inte fatta att min bror är pappa..
men jag är så himla lycklig för deras skull!
Dom kommer bli dom bästa föräldrarna!
Puss på er Morgan,Mathilda och Melvin <3

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Även dom måste räns luften ibland. Kram

2008-12-14 @ 20:43:09
Postat av: mamma

Vad bra att det finns ett ställe att gå in på om man vill skratta

2008-12-14 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback