Så e de..

Jag vet, jag skriver aldrig i bloggen längre..
förlåt!

Men nu när jag är hemma i Sverige igen,
och endast är här i 17 dagar, så räcker tiden verkligen inte
till att sätta mig ner och skriva i bloggen.
Sen vet ju dom flesta av er som läser vad jag gör just nu,
eftersom jag träffar er var och varannan dag.
Blir bättring med uppdateringen på måndag,
då är jag tillbaka i England igen =)

Har tillbringat dagen på stan med mamma,
har schoppat loss i massor!
Hur kul som hellst var det! =)

Sen blev de bio.
Vi hade iallafall tur med vädret - igen.
Den var bättre än väntat faktiskt! :)

Som sagt, på söndag far jag hem till England igen.
Har ingen som hellst aning när ni får se mig här hemma
igen nästa gång..
mest troligt i mars.
Och om ni kommer över så ses vi före det =)

Näe, nu ska ja börja packa min väska lite,
och kolla va man ska ha på sig i morgon
på nyårsfesten =)

Ha de bäst
Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback