Sol =)

Äntligen en dag med endast solsken! =)
Klev upp i morse och såg frost på marken utanför, och termometern visade +3.
Kände mig pigg och glad på en gång och bestämde mig för
 att göra en utedag med Aston.

Så efter frukost blev de promenad till parken, och var där och lekte i över
en timma. Sen blev de att gå en sväng på stan och börja kika på lite
julklappar =)

Typiskt.. Aston skriker,vaknade nyss... jag som skulle skriva om dagen.
får fortsätta på inlägget senare ikväll när ja slutar jobba då.
Ja vill ju berätta om allt som hänt idag.

Kika in senare får ni veta mer :)


Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: ingrid

jaaa snälla...berätta om ALLT som hänt idag!;)

2008-12-03 @ 19:25:28
Postat av: pappa

Du behöver inte vara avundsjuk,här regnar det.Jättehalt på vägarna.Har du hittat någon fin julklapp till mig. jag längtar.Puss o kram.

2008-12-03 @ 23:17:44
Postat av: Inga-Lill

Hej! Ja, du ser rätt JAG LEVER!

Allt rusar på, har haft som du lite tid vid datorn. Men nu står nya soffan på plats, åh så härligt, i kväll onsdag har vi haft julfest på dagis.

Nu är alla kalendrar slut och julfesten över, känns skönt.

förstår att du inte är go på mig, men ska väl få dig på humör på ett eller annat sätt.

Köpt en nytt spel, det passar väl bra, nu blev du väl på bra humör direkt.

Ja det var väl det jag visste, ser framemot några spelvändor med dig!

hörs och syns snart kram kram

2008-12-03 @ 23:49:17
Postat av: SimoRn

Kika in senare? Du behöver inte för uppmana mig :-o jag är typ in 10 ggr per dag på din blogg :-P men som sagt, du börjar likna mig i blogg-aktiviteten ;)

Ses snart!

Saknar dig <3

Postat av: Miss Lyckad

Hallå där Fröken Underbar!



Ute och leker i solskenet. Låter som ett bra liv :). Hur är det idag då?

Tänker på dig. Önskar dig lycka och värme. Så fort jag hinner sitta ned i lugn och ro kommer jag att hälsa på dig här. Göra ett titthål in i ditt liv.

Fantastiskt!



KRAM



/ Miss Lyckad - sjunger i trapphus -

2008-12-04 @ 17:27:15
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: Linnéa

Karol krizan blev bängad.

och han vägrade stå i båset, och då sa han " jag tänker inte stå i båset för jag spelar för pengarna och inte för Modo"

2008-12-04 @ 20:47:58
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback