Sverige

Ja,då var man hemma igen då.
Och gör Sverige och Skell osäkert igen ;)

Känns faktiskt som ja gjorde de idag,
körde bil i byske och mitt i allt var ja på vänster sida,
och undrade varför alla tutade på mig.
Fy så hemskt de var!


MEn hur som hellst,
skönt att vara hemma igen, och skönt att få se snö! :)
Och känna lite kyla.
Mkt mer julstämning nu än i England, de kan ja lova! =)

Har lite problem med att hålla mig till Svenskan dock..
pratar Engelska med alla då och då..
men, de är väl nått ja får leva med :P

Nu blir de att se lite film på tv,
skönt att ha svensk tv igen =)

Ha en underbar dag
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

gumms, är du livsfarlig eller..;)

förresten kanske ska byta kategori i 17 dagar--



Love ya, ses om 3 dagar..:D

2008-12-20 @ 22:45:57
Postat av: Gunilla

Välkommen hem vännen!!!

Hoppas att vi hinner träffas du och jag...

2008-12-21 @ 14:11:03
Postat av: Bea

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback