Tjuvlyssnat

http://www.tjuvlyssnat.se

Haha, älskar verkligen den hemsidan!
Hittade en som var från Arjeplog, och kan inte riktigt sluta skratta..
.
.
Ica, Arjeplog En kund ~30 och kassabiträdet ~60 språkas vid om livet i allmänhet.
Kassabiträdet: Men hur har du det nuförtiden? Är det bara slit och stånk med en massa stress?
Kunden: Nä inte det, det finns ju inte så mycket att göra här i Arjeplog egentligen.
Kassabiträdet: Nä det är klart, Arjeplog är ju som väntrummet innan döden.
.
.
Haha, ja va säger man om den??
Väntrummet innan döden..
haha.
.
.
Haha, denna från Pite e inte heller dålig.

Piteå gågata
Två kvinnor ~40 står och pratar då Kvinna 1:s man kommer ut ur
blomsteraffären bredvid med en bukett röda rosor.
Kvinna 1: Neeej, inte igen!
Kvinna 2: Vadå, gillar du inte rosor?
Kvinna 1: Jo självklart, men nu förväntar han sig att jag ska ligga på rygg
med benen i vädret de kommande dagarna, och vem har tid med det?
Kvinna 2: Jo, det såklart. Ta inte emot dem.

Haha, de e ju också ett svar.. ;)
.
.
Haha, jag dör!!

På en buss i Härnösand
Mamma ~40 och dotter ~17 sitter på bussen och diskuterar ett svar
på ett SMS med någon form av komplimang som dottern har fått av en kille.
Mamman: Ja men skriv tack och gör en sån där "glad skit" då?
Dottern: Men ge 'rej! Jag måste tänka 21 år och inte 17 nu…
Mamman: Jaa okej…Men skriv "tack, det värmde" då?
Dottern: Men för helvete…21! INTE 41!!

Haha!
.
Haha, ja va säger man om denna då.

Storgatan, Luleå
Dotter ~18 (till sin mamma): Måste du ha byxorna så högt upp?
Mamman ~45: Men de ska sitta så.
Dottern: Men du får en camel-toe i dem!
Mamman (nöjt): Vadå camel-toe? Det här är Diesel!


haha, jag dör!!
.
.
Klockrent!!!
Läs den här!

Lokalbuss, Umeå En kille ~30 kliver på bussen och sätter sig.
 Efter några sekunder ringer hans mobil och han börjar prata högt på tydlig skånska.
Killen: Jau, alltså betala räkningarna via internetbanken är det bästa jag vet.
Det är så bra så att det känns som en orgasm varje gång jag ska göra det!
Det blir tyst en liten stund.
Killen: Jo, jag sitter på bussen.
Nä, det är ändå ingen som förstår vad jag säger.
Här uppe hör dom inte vad jag säger så dom frågar vilken land
 jag kommer ifrån och då säger jag Skåne…

Haha, så jävla kung!!
.
.
Skulle kunna lägga upp hur många som hellst!
Haha, fick mig ett skratt iaf :)

Näe, nu blir de att sova en stund.
Måste försöka få bort förkylningen.
Har ätit c-vitamintabletter och massor med vitlöksbröd idag,
allt för att bli bättre.

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Runa.h

Har suttit och läst igenom det mesta av vad du skrivit om england. Hoppas du har det jättebra, längtar tills vi träffas när du kommer hem.

Pussar.

2008-12-13 @ 18:26:54
Postat av: Petra

hehe Tack, de värmde ;)

Postat av: Anonym

HAHAH,JAG DÖR AV SKRATT!:D



Jasi, förkyldningstider även i england..de sög ju!



Krya på dig!

2008-12-15 @ 11:33:51
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback