Vilken eftermiddag..

Vilken eftermiddag det blev..
kollade min mail innan jag skulle väcka Aston.
Hade ett nytt meddelande i inkorgen, så jag kikade på de.
Inte vad jag väntade mig, och inte från personen jag väntade mig.

Mailet vände upp och ner på min eftermiddag.
Vände upp och ner på hela mig.
Tankarna kom tillbaka, och jag visste inte hur jag skulle få bort dom.
Som tur var kom Steve hem tidigt idag,han var hemma redan vid 5.
Och han såg såklart att det var ngt jag gick och grubblade på,
så han bad mig berätta vad de var.
Han saknade den skrattande och leende Malin sa han =)

Jag berättade om mailet, och vad jag tänkte och så..
och ja,det blev lite tårar som vanligt..
men det var skönt.. skönt att ha ngn att prata med, som verkligen lyssnar
och försöker förstå.
Efter jag berättat klart hade han sina kloka ord att komma med,
och han sa precis det jag behövde höra,
och nu är leendet tillbaka på mina läppar igen =)
Allt känns mkt bättre! =)

Och till dig som skickade mailet,
du kan inte knäcka mig mer!
Inse det!
Jag är stark nu, jag har gått vidare.
Du kommer ångra dig en dag, jag vet det,
men jag kommer inte stå kvar och vänta på dig.
Jag har gått vidare med mitt liv,
ngt du borde gjort för länge sen.
Något jag trodde du gjorde när du tog det beslut du gjorde.
Men hur som hellst,
du kan inte knäcka mig mer, jag är stark!



Åh så skönt att äntligen kunna skriva dom orden.
Jag är stark!

Haha, då vet ni det! :)

Nu är det bara 8 dagar kvar tills ja kommer hem,
i morgon är det en vecka precis.
Tiden verkligen rusar fram.

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Malin


Melvin, snart kommer faster hem till dig <3
Längtar efter att träffa dig så otroligt mkt! <3


Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

sov gott

2008-12-11 @ 22:55:32
Postat av: mamma

synd att du ska behöva läsa ledsamma mail.

2008-12-11 @ 23:24:20
Postat av: Cecilia

Jag lider med dig gumman.

Men det är det jag försökt säga till dig ett bra tag nu..

Att du inte blockerar hennes mejl, vill inte att du ska må dåligt ju.



Saknar dig

2008-12-12 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback