Durasellbatteri sökes? ;)

Jag skrev i ett tidare inlägg att jag inte hade dött,
jag är redo att ta tillbaka de nu tror jag.
Som jag skrev igår blev det inte mkt sömn förra natten,
och om ni ser på klockan för det här inlägget ser ni att de inte är mkt
sömn nu heller. Och jag ska upp vid 6!! Måste skärpa mig!

Hela dagen idag har jag varit så sjukt trött, och inte hittat
någon tid att sova på, har alltid varit ngt.
Jag och Alice bestämde oss för att lägga oss i tid ikväll,
och verkligen vara pigga i morgon.
Haha, så fel man kan ha!

Vi slöade lite framför tv:n och vid 10-tiden började Alice prata
om att sova.. Det nästa jag vet är att jag vaknar i soffan
och klockan är typ 11!
Jag krälar mig upp för att halv krypa mot mitt rum och lägga mig
då Steve dyker upp från ingenstans och undrar om ja ids
följa med honom ut, han skulle röka.
Jag följde med honom ut och vi satt och pratade,
och det lustiga med att prata med honom är att vi kan prata om ALLT!
samtalet bara flöt på, vi gick in, satt i köket, pratade och pratade,
gick ut igen, in, ut, och mitt i allt kollar jag på klockan
och den visar 01.40!
Vi hade pratat i typ 2 och en halv timma!
Båda två skyndade sig att säga godnatt och gick till sängs,
stackarn ska upp halv 5 i morgon!

Så det kommer bli en tung dag i morgon, först förskola,
sen förbi LIDL och handla, sen hem, göra lunch,
få honom i säng, städa upp här hemma,
ta upp honom, göra middag, ge honom ett bad,
och sen kommer Steve hem, då blir det gymmet en timma,
och sen kära läsare, SKA JAG LÄGGA MIG!
Så det så!

Måste tvärskriva bara att Steve och Alice verkligen gjorde mig glad idag!
Dom hade pratat lite, om hur aktiv jag var och att jag aldrig
gnällde över att behöva gå överallt och så..
(vilket jag inte behöver,den längsta promenaden är till skolan och det
tar drygt 30 minuer)
Så Steve hade varit och kollat på en begagnad bil till mig!!
Fattar ni, jag ska få en egen bil här i England!
Så jag lättare tar mig överallt, och lättare kan taq mig till
städerna som är runt om här!!
Jag kan inte fatta att det är sant!!
Vilken underbar familj jag är i! <3

4 timmar tills jag ska gå upp,
nu blir de att sova.

Hörs i morgon
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Nu tror jag att det är dags för dig att bestämma dig för att lägga dig en viss tid på kvällarna. Som du vet blir man ganska mottaglig för basselusker om man inte är någotsånär utvilad. Skärpning. Men du, vad skådar mitt öga. Ske dom köpa en begagnad bil åt dig? Ja, dom måste nog komma bra överrens med dig. Men jag förstår dom. Min dotter är en underbar människa. Kram

2008-11-03 @ 18:37:26
Postat av: Gunilla

Det lät faktiskt som en himla bra idé. Tyvärr jobbar jag i princip varenda helg nu.... men det tål att tänkas på.

Kramar....

2008-11-03 @ 20:43:54
Postat av: Gunilla

Det lät faktiskt som en himla bra idé. Tyvärr jobbar jag i princip varenda helg nu.... men det tål att tänkas på.

Kramar....

2008-11-03 @ 20:47:08
Postat av: Gunilla

Lät som en himla bra idé. Tyvärr så jobbar jag i princip varenda helg nu..... Men det tål att tänkas på.

Kramar

2008-11-03 @ 20:49:00
Postat av: Emilie

Hej Malin! länge sen jag skrev nåt här nu.

Låter som att du trivs för bra för att komma hem igen..:P verkar som att du kommit alldeles rätt! längtar till jul!:) kramar

2008-11-03 @ 21:33:11
Postat av: pappa

kul att se att du trivs så bra.vadå gammelbil blir de en Rollsroy.ska bli kul att komma dit och hälsa på dig och prova köra vänstertrafik.Puss o kram .

2008-11-03 @ 21:55:00
Postat av: Linnéa

haha fast lilla malin, du vet att rögle är mina favoriter :D HAHA

och vilka ligger inte etta nu då?!

Postat av: Inga-Lill

Min Vän!

En bil, kan det vara sant, men å andra sidan så kan jag förstå det också. De ser ju dig som en i familjen, sen så har de nog sett hur himla bra du är med deras son, sen är du säkert jätteduktig med deras hem, de ser ju allt du gör för de och det är säkert mer än nån annan har gjort. kram Malin.

2008-11-03 @ 23:30:51
Postat av: ingrid

jojo!egen bil i ENGLAND! Du måste ha gjort ett gott intryck som chaufför-också! Dom kommer nog aldrig att släppa dig därifrån...men då får man väl komma och kidnappa dig;-)En sak till: Du måst´sova, annars blir du mottaglig för både bacillusker men även för tråkiga tankar. De angriper när kroppen är ur balans som den ju blir vid sömnbrist. Lättare sagt än gjort, men tyvärr sant. Tänk förresten att du sitter och pratar om allt; PÅ ENGELSKA! Hade du trott de för en dryg månad sen?;-) Mitt liv är f.ö just nu som de två första raderna i "Tomtarnas julnatt"...suck! Miss you gal´! KRAAAAAAAAAAAAAAMMM!!!!!!!!!

2008-11-04 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback