Fyrverkerier

Blir inget gym idag.
Steve ringde och påminde mig om att vi skulle fara till
Cambridge och se fyrverkerier ikväll =)

Så nu håller jag på att förbereda allt, så vi kan fara då han kommer.
Dock kommer de bli ett problem.
Aston somnade inte förrän kvart i 4a,
och jag måste väcka honom typ nu så han hinner vakna,
äta och allt.
Han brukar behöva minst 2 timmars sömn, och han har nu
fått 30 minuter..
hans humör kommer INTE vara på topp!
Tur att jag inte far ensam med honom, utan att Steve är med!

Ska ta många bilder som jag SKA ladda upp,
älskar bilder på raketer :P

Kramar hörs ikväll
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

Hoppas att du har fått några bra bilder.

Det är ju skitkul med fyrverkerier!!!

Kram

2008-11-05 @ 17:31:25
Postat av: mamma

hoppas att ni har haft det trevligt vid fyrverkeriet. Det är ju hur mysigt som hellst. Ska bli kul att se bilderna.Om vi inte hörs ikväll så får det väl bli i morgon då. Kram

2008-11-05 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback