Höstväder

Ja, det är verkligen höstväder här nu.
Inte alls roligt.
Som jag skrev i morse så var det väldigt blåsigt, och det kände man verkligen
när vi gick till förskolan. Trodde vi skulle få gratis lift av vinden
dit, men så tur hade vi inte..
vi fick istället traska i motvind.

Vi tog oss iaf dit och hade en riktigt trevlig stund där.
Aston var piggare och gladare än någonsin tidigare
(kan ju ha ngt att göra med att jag faktiskt la honom i tid..)
Men när tiden började ta slut och det var dags att gå,
ÖSER regnet ner! Och vinder håller fortfarande i sig..
INTE roligt kan jag ju meddela.
Och endast familjens mini paraply med mig, och Aston VÄGRADE
i sten att ha regnskyddet på barnvagnen.
Jag förberedde mig mentalt på en löptur hem,
klädde på oss och tog sats att möta vädret.

Utanför står Alice med bilen och väntar!
Snacka om överraskning! =)
Första gången jag ärligt är glad att se henne faktiskt! :p
Hon hade varit på tok för trött för att jobba efter festen igår,
så hon hade tagit sovmorgon på hotellet och sen farit hem.
Vilken tur för lilla mig :p

Dock höll ju inte turen i sig länge, för då vägrade såklart
Aston att göra ngt alls med mig när vi kom hem.
Han skulle bara slita Alice till tv-rummet.
Och hon kunde såklart bara säga nej 2 gånger, och när tårarna kom
på hans kinder så gav hon såklart med sig..
så där satt jag med han framför tv:n och lät eftermiddagen passera..

Fick skjuts till gymmet redan halv 5, hon skulle bada honom.
lika bra, han hade vägrat göra de med mig..
Körde igenom programmet och fick sen hämtning vid 6.
Efter de har jag legat framför datorn och lyssnat på musik
större delen av kvällen. Var inte alls på humör att sitta med dom framför
tv:n och bara glo..
Gick såklart och såg Estenders lite senare, de missar ja aldrig! :P

Och ja.. nuligger man här..
helt slut, och måste försöka somna snart..
en dag i morgon också.
Ska till Susannes lekgrupp som vanligt på tisdagar.
Hoppas verkligen att de inte regnar!
Har ca 40 minuters promenad dit..
men,men, den som lever får se.

Hoppas ni haft en bra dag där hemma.
Och snälla,skriv en liten rad om ni läst.
Som de är nu har jag över 30 besökare varje dag, men knappt
5 kommentarer. Ni behöver inte skriva en novell, bara ett hej
och ert namn räcker =)

Sov gott,hörs imorgon
Bamsekramar Malin

ps.Ska fixa en bild på håret tills i morgon kväll =)

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback