Positiv överraskning =)

Fick mig just en posiitiv överaskning av Steve! =)
Han är ledig i morgon och ville spendera lite tid med Aston,
så han skulle följa honom till förskolan och vara där med honom.
Det innebär att jag inte börjar jobba förrän halv 12,
och kan därför unna mig en VÄLBEHÖVD sovmorgon! :D

Som jag har längtat efter de kan jag ju säga!
Och då behöver jag inte sova bort halv min lördag heller.
Oj så bra allt blev! =)

Ska väl försöka kliva upp vid 9, har en del ja vill hinna göra.
En av dom sakerna är att lägga upp alla bilder jag lovat,
nu SKA det ske!
Så ge inte upp hoppet, bilderna kommer i morgon fm! =)

Blev att gå till biblioteket idag, och inte parken, vädret avgjorde tillslut.
Var väl där ca 45 minuter innan älsklingen blev less på
favoritleksaken.  Rätt skönt att fördriva drygt en timma där,
är lite less på att bara vara här hemma.

Gjorde även bort en regäl storstädning här hemma idag när
Aston sov. Sopade, skurade, damtorkade, diskade undan,
tvättade, städade deras toa,och vattnade blommorna.

Kände mig rätt nöjd när jag var klar, var rent och fint.
For på gymmet direkt efter jobbet, fortfarande nöjd med resultatet,
men när jag kom hem slogs allt i spillror.
Det var saker ÖVERALLT! och stora bruna avtryck från skor på golvet..
kändes mindre roligt.. men,men.. jag hade iaf fint ett tag =)
får se om jag orkar göra ngt åt golvet i morgon, eller om Steve hinner före :P
lär ju inte tokstressa med att göra de om ja säger så ;)


Näe, nu ska jag unna mig att se ett avsnitt till av Prison Break,
helt plötsligt blev de ju ingen panik att sova :P

Hoppas alla har det bra där hemma,
saknar er så himla mkt!
Men jag är samtidigt så himla glad att jag gjorde den här resan,
den har verkligen förändrat mitt liv-till det bättre! :D

Kramar och sov gott
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

ska bli roligt att se bilderna. Kram

2008-11-07 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback