Sömnbristen tog över

Ingen uppdatering igår, hoppas ni inte biev alltför besvikna.
Anledningen var helt enkelt extrem sömnbrist.
När Steve kom hem igår var det tänkt jag skulle på gymmet,
men så fort jag sagt hej till honom, och Aston börjat busa med honom
så somnade jag i soffan.
Steve väckte mig när middagen var klar, vi åt och sen var jag tillbaka
i soffan. Tvingade mig själv att vara vaken iaf till klockan halv 10,
sen gick jag och la mig.
Somnade inom några sekunder och sov tills klockan ringde halv 7 i morse.

Är fortfarande helt slut, så jag får göra en tidig kväll även ikväll.
Blir dock gymmet först, kan inte smita undan hur många gånger som hellst :P

Idag blir det Susane's playgroup.
En träff för barn med Autism, där dom leker och så.
Riktigt trevligt faktiskt, och föräldrarna där är riktigt trevliga.

Funderar på att sova middag idag när Aston sover..
skulle vara skönt.
Och ja, jag städade ju å allt igår.

Nu hör jag att älsklingen är vaken,
måste kila.
Skriver mer sen,

Kram Malin

Ps, underbart att se så många kommentarer i bloggen!! :)

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

Jag är typ deprimerad :'(

Postat av: Emma

Vad flitig du är som håller igång träningen.

2008-11-04 @ 17:30:18
Postat av: mamma

Ja, som sagt man kan ju inte hoppa över gymmet hur mkt som hällst.Kul att det går bra när ni är på aktiviteter också.Ja, du får försöka att sova ngt så när tidigt framöver.Sköt om dig KRAM

2008-11-04 @ 19:21:21
Postat av: Cecilia

gumms då..:)

Sova måste du ju.

Måste försöka hitta en helg när jag kan komma ner. Vet inte om jag hinner före jul, men verkar ju som om du kommer att stanna längre så..;) Hör av dig på msn eller netlog eller apan om vad du tycker.

Kramar om i massor, saknar att höra din röst :(

2008-11-04 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback