Sova lunch =)

Dagen blev inte riktigt som planerat..
Gick och la mig på tok för sent igår,
så sent att jag för länge sedan hade passerat stadiet trött.
Det resulterade i att jag inte somnade in förrän där vid 3 tiden.

Klockan 7 i morse vaknade jag och var helt säker på att jag låg
i husvagnen hemma på gården och att Lollo
stod i dörren och var sådär äckligt pigg som bara han kan vara.
Det var nästan sanning, för jag har ju hans röst som ringsignal,
så när jag tillslut fick upp mina ögon insåg jag att jag var i min
säng och att Lollo endast fanns i min mobil.

Anledningen att jag hade ställt klockan var att Alice och jag skulle
iväg på nå me Aston, och hon sa att vi skulle upp vid 7.
Jag tvingade mig upp ur sängen, svepte om mig en filt och gick
till köket för att göra lite kaffe. Efter sisådär 4 koppar började jag kika på klockan
och undra vart tusan Alice var. Då hade klockan hunnit bli 8, och fortfarande inget
spår av dom. Jag hör att Aston är uppe, så jag går in till honom, tar upp honom
och gör lite frukost.
Sitter med honom och äter frukost, pratar lite, och sen myser vi en stund
på madrassen i matsalen.
Efter en stund kommer Steve upp och är påväg till jobbet,
han ser att Aston är vaken och bär in honom till Alice.
Och det första hon gör är att bära honom till tv:n,
och slå igång en video..
vi som håller på att träna bort hans tv-beroende..
sen har hon varit instängd på deras rum sen dess,
och inte brytt sig ett skit om Aston.
Så han har suttit en stund med mig vid datorn och kikat på Youtube :)

Får se vad de blir av resten av dagen.
Regnar ute, så vi ska tydligen inte fara någonstans..
känns VÄLDIGT ovärt att ha klivit upp så tidigt för ingenting..
men,men. jag får väl sova lunch sen idag ;)

Hoppas alla har det bra
Hörs senare
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Det där var ingen bra start för dig att gå upp så där tidigt.Kan tänka mig att man blir förbenad om man nu har sagt att tv ska bort en aning. Hon kanske vaknade på en dålig sida man vet aldrig. Hoppas att du kan vila under dagen. Här är det soligt i dag, ngr grader pluss. Kram

2008-11-02 @ 13:00:05
Postat av: Faster Lis

Har tagit oss en härlig promenad, solen skiner men den värmer inte så här års. Det var ganska blåsigt men nu har man lärt sig att det snart är vinter, och att man måste ha varma kläder på sig. Hur är det med dig då? Hoppas att du har det ganska bra ändå, men du måste nog sova för att orka med. Igår var vi med Maries flickor,(Felicia och Frida) medan dom tapetserade Felicias nya rum på vindan.

Vi hörs, kramar från faster.

2008-11-02 @ 13:21:44
Postat av: ingrid

Blä! Lider med dig! Asjobbigt att inte sova, vara trött och veta att man typ "måste" vara pigg och trevlig. Man kan ju kanske inte riktigt vara som man egentligen känner på insidan när man är i ett främmande land, pratar ett främmande språk och inte är 100% "hemma".Men du fixar det också ska du se! Man blir iallafall klokare av erfarenheter, vilka det än är. Emanuel längtar tills ni ska gå på hockey och se Luleå spöa Skellefteå(var det väl? eller?;-))Vi saknar dig! Kämpa på nu! kraaaaaaaam!!!!!!!!

2008-11-02 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback