Torsdag

Har varit väldigt dålig på att uppdatera efter jag kom från London,
hoppas ni förlåter mig för det. =)
Det finns en väldigt bra förklaring varför.
Har varit riktigt trött och halv dålig sista dagarna.
Mått illa, haft yrsel, näe.. inte alls varit pigg.

Började kännas bättre igår, så jag och Steve var och spelade snooker =)
Fatta hur roligt det är! mkt roligare än biljard!! :)
Tyvärr vann jag inte över honom även denna gång, han tog hem en förkrossande
seger med 3-1 i matcher..
men,men.. ja kommer igen!

Idag har jag gjort en storstädning av huset inför helgen,
vill ju att de ska va extra fint då päronen kommer :P
Har även förberett middag till idag, så Steve slipper.
Tycker typ synd om honom som är borta nästan 14timmar om dan på jobbet,
sen komma hem och måsta göra middag, för Alice lagar inte mat.
Tänkte skämma bort honom lite idag och göra middag.
Kycklinggryta och ris står på menyn idag. Hoppas den blir bra.
Har gjort en hemagjord honungsmarinad som kycklingen ligger i just nu,
hoppas verkligen det smakar gott =)

Har fortfarande inte lagt in bilderna på datorn, så bilderna från London
får ni vänta på ett litet tag till =)

Tack förresten till Mathilda som skickade bilden på magen!
Fatta hur nära det är nu! =) Jag blir ju snart faster!! :D


Näe, nu ska jag lägga mig ner och vila en stund innan det är
dags att väcka sötnosen.

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Gummsan..;)

hur går det med filmen?

jag tror det kommer bli underbart gott..:)



Saknar dig

Älskar dig

2008-11-20 @ 21:11:52
Postat av: ingrid

Heeeej!

Är inte död, bara...ja de e mycke nu!

så otroligt spännande att läsa om dina London upplevelser! Det är ju inte klokt vilka grejer du får vara med om! Nu kan du då aldrig säga typ "Jag törs inte" eller "vågar inte sjunga inför folk" m.m m.m för du har ju verkligen gjort "det värsta"! Sååå coooolt!

Sen tror jag aldrig dom släpper dig när du är så duktig. Lagar mat och allt! Ha det nu så bra och försök sova lite nån gång också! Kramis!!!

2008-11-22 @ 16:17:09
Postat av: Elisabet

Tjooosan!!

En dag med hur mkt snöskottning som hellst,helt klart vinter ute, suck!men samtidigt underbart att det blir lite ljusare av den vita snön ;)

kramisar från oss alla!!!

2008-11-24 @ 13:08:01
Postat av: Cecilia

Gumman, det har blivit vinter på riktigt här nere i umeå..:P

Det har snöat konstant i tre dagar nu..:D

Så det börjar se ut som jul...:D

Saknar dig massor..;)

Nu måste du börja komma in å skriva igen, är ju nyfiken..

Kramar i massor

2008-11-24 @ 16:24:56
Postat av: Jennie

Jaa det har hon :D

och han är verkligen hur söt som helst, hon har stolt visat upp bilder från hennes mobil idag :D

och grattis till dig faster malin :D

Postat av: Linnéa

Du får veta när du kommer hem hjärtat :)

hihi för då har du något att se fram emot nä du kommer hem också :) hihi

Saknar och älskar dig :)

2008-11-25 @ 19:02:55
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt med en liten bebbe, eller hur?! Du får gärna uppdatera snart. Vi som är trogna läsare börjar längta efter ett nytt inlägg. PK

2008-11-25 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback