Torsdag

Bilderna kommer idag när Aston sover middag,
var så trött när vi kom hem att jag gick bums isäng.

Dagen började inte alls bra idag..
Aston vaknade vid 8a och hade tydligen bestämt sig för
att vara på riktigt dåligt humör.
Han vägrade äta frukost, vilket såklart resulterade i ännu sämre
humör.. tillslut fick jag i honom lite vindruvor iaf..

Har ingen aning vad dagen kommer innehålla.
Tänkte försöka ta mig till biblioteket och lämna igen nå böcker,
och även låna några nya till honom..
Ska nog vara där ett bra tag, dom har hans favoritleksak där..
kanske hans humör blir bättre..
synd bara att de regnar. annars hade parken varit en bra idé.

Jaja, dagen får  bli som den blir.
Snart är de ju helg =)
Ska vara barnvakt på söndag em/kväll & natt.
Steve och Alice ska till Cambridge med några kompisar
och gå ut på krogen, och sova på hotell.
Det innebär 500:- extra för mig denna vecka =)

Näe, nu ska jag gå och förbereda allt inför promenaden
till biblioteket..
Ha en bra dag, och glöm inte att kika in ikväll,
då finns det bilder från igår :)

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Elisabet

kram på dig vännen!

urusel på att nyttja datorn, men du verkar ha det hur bra som hellst over there ;) det är huvudsaken

sköt om dig /kramisar

2008-11-06 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback