Tungt

Det är en tung dag idag.
Har hemlängtan till tusen!
Skulle ja kunna skulle ja sätta mig på ett plan idag och fara hem
på en gång. Men nu kan jag inte göra de..
Bara härda ut.
i morgon kommer de kännas bättre, det vet jag.

Behöver all uppmuntran ja kan få idag.
Skicka gärna ett sms, eller lämna kommentar.
Vad som hellst som får mig glad igen.

Jag vill hem..


Skriv något roligt :)
Postat av: Maria

Hej vännen!

jag har följt din blogg hela tiden men varit för lat för att kommentera..skäms på mig!

vad kul att du verkar trivas i england iaf :)

jag och hanna (och emelie?) har lite lösa planer på att komma och hälsa på såsmåningom, om det kan passa någon gång

hur som helst, jag följer med spänning hur du har det där borta och längtar tills jag får se dig i din nya hårfärg :)

ha det bäst!

2008-11-11 @ 17:20:54
Postat av: mamma

Lilla Gumman. Om man nu ser på tiden som du dokumenterar så är du uppe till sena natten eller tidig morgon. Inte undra på att du blir slut o irriterad.Du vet att snart är det fredag den 21 o då ses vi en hel helg.Kram

2008-11-11 @ 20:54:20
Postat av: Åsa

<3<3<3<3

Postat av: Linnéa

Då får jag alltså inte skriva kom då :(

Men älskling , vi ses snart och då ska vi mysa, jag ska krama sönder dig hjärtat :D

Älskar dig verkligen du och jag tillsammans <3

2008-11-12 @ 15:22:22
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback