vädret..

inte roligt väder alls idag..
regnar och blåser, och endast 10 grader.
Blir nog inte ngn promenad till parken idag.

Frågan är bara vad man ska hitta på..
kommer bli galen att bara sitta inne.
Får väl bylta på oss extra kläder och vara ute
på gården en stund. Bättre än inget iaf.

Alice har skrivit en ny medicinlista till Aston nu,
herre gud säger jag bara!
Det är så himla mkt olika saker jag ska ge honom,
under olika tider hela dagen.
Det är nästan det enda jag gör om dagarna nu,
förbereder medicin,vitaminer och annat..
'men,men, det är ju hennes barn.
Jag kan ju inte göra annat än att göra som hon vill.
Men konstigt känns det att proppa ett barn med så mkt.


Får se om de blir gymmet ikväll,eller om jag ska
pröva på ett pass med Pump.
Det skulle vara kul att prova och se hur det är här.
Får se hur mkt energi jag har kvar när kvällen kommer =)

Ha en bra dag där hemma.
Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback