äckel-upplevelse!

Äntligen fick jag honom att somna!
Han var så trött att han somnade vid matbordet.
Han vägrade somna så tillslut la jag mig breve honom,
och nu sover han sött =)

Har btw haft världens äckel-upplevelse idag.
Efter lunch så kom han fram till mig, tog min hand,
och jag böjde mig ner för att torka hans näsa,
och då spyr han över mig!!
Allt kommer på mig, på han själv, och på golvet.
Han får panik och börjar kleta ut allt i sitt hår,
och ja.. vilken röra allt var.!

Tillslut fick jag av honom alla kläder,
satte honom i badkaret och lät honom sitta där medan
ja städade upp. Han var nöjd att få bort allt kladd från sig,
så han satt riktigt fint och väntade på mig.
Sen när han var klar och ren, var det min tur att duscha.
Fy så äckligt det här var!!

Näe, nu ska jag göra mig själv lite lunch och försöka äta.
jag tappade som matlusten förut idag när jag skulle äta lunch.

Ha det bra allihopa.
Ikväll blir de gymmet,så ja kommer väl in på internet efter 9 ngn gång.
Alltså 10 hemma hos er =)

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Fia&emelie

Poetiskt =)

Postat av: mamma

Det där måste ha varit en ah-upplevelse idag!? Eller? Tur att det finns en vändning på dagen.

2008-10-24 @ 20:05:55
Postat av: ingrid

VAd har jag sagt om små barn??? de är som små fyllon!;-)

2008-10-28 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback